Marketing nieruchomości. Jak skutecznie sprzedać magazyn?
Kampanię marketingową obiektu magazynowego można przeprowadzić wielokanałowo. Składa się na nią kilka działań, które pomogą skutecznie sprzedać obiekt logistyczny.
Kampanię marketingową obiektu magazynowego można przeprowadzić wielokanałowo. Składa się na nią kilka działań, które pomogą skutecznie sprzedać obiekt logistyczny.
Niezbędnym elementem prawidłowego wykorzystania magazynu jest dostosowanie przestrzeni do wykonywanej w nim operacji. Aby obiekt logistyczny zapewnił wydajne działania, należy dokonać odpowiedniego podziału na strefy magazynowe.
Bieżący rok będzie tez zapewne kolejnym okresem rozwoju sieci aparatów paczkowych. Dostawa przesyłki do maszyny paczkowej to najczęściej wybierana forma dostawy w Polsce. Krajowy rynek jest na tym polu absolutnym wyjątkiem w Europie. Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield sprawdza trendy z obszaru industrial na 2022 rok.
Różnorodne i ekologiczne magazyny, to również magazyny automatyczne. Dyskutując o automatyzacji procesów logistycznych, powinniśmy mieć świadomość, że jest to niezbędny element dzisiejszej logistyki. Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield sprawdza trendy z obszaru industrial na 2022 rok.
Lublin - miasto powszechnie kojarzone ze skokowym postępem zarówno pod względem gospodarczym jak i społecznym, który pozwolił mu dołączyć do stawki najatrakcyjniejszych do życia i prowadzenia biznesu polskich miast.
Poprzedni rok był absolutnie rekordowy pod kątem dostarczonej powierzchni, a jej zasoby przekroczyły poziom 24 milionów metrów kwadratowych. Warto tez wspomnieć, że w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy roku wynajęto aż 5 mln metrów kwadratowych i jest to wynik o ponad 40% lepszy niż w analogicznym okresie zeszłego roku. Ponadto w budowie cały czas znajduje się 3,7 miliona metrów kwadratowych, a więc prawie 150% więcej niż w analogicznym okresie zeszłego roku. Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield sprawdza trendy z obszaru industrial na 2022 rok.
Rozwiązania ekologiczne budynków i systemów budynkowych przechodziły ewolucję, którą możemy podzielić na 3 etapy: od traktowania tych rozwiązań jako ciekawostkę, poprzez wdrażanie rozwiązań przez największych deweloperów i przy długich okresach najmu, do obecnego etapu, w którym stosowanie rozwiązań zaczyna być standardem.
Jakie działki budzą największe zainteresowanie inwestorów? W jakich regionach jest największy na nie popyt i dlaczego? O tym w kolejnym artykule serii „Poradnik Najemcy”.
Handel elektroniczny, będąc głównym trendem w handlu, znacznie wpływa na rozwój rynku logistycznego. Jaki wpływ na rynek magazynowy w Europie Srodkowo-Wschodniej ma branża e-commerce?
Dywersyfikacja produktu magazynowego ma wymiar wielopłaszczyznowy, a ponadto przybrała w ostatnich latach na sile. Nowo powstające inwestycje potrafią znacząco się od siebie różnić pod wieloma względami. Sprawdź, czym się charakteryzują inwestycje magazynowe w Polsce!
Deweloperzy coraz częściej rozważają mniejsze moduły magazynowe, szczególnie na rynku warszawskim. Mowa tutaj o liczących pomiędzy 500 a 1500 mkw. inwestycjach typu SBU, czyli Small Business Units.
Ekologia w sektorze nieruchomości, w tym efektywność energetyczna, z każdym rokiem zmienia się na lepsze. Nie są to jednak zmiany na tyle szybkie, aby zrekompensować m.in. wzrost popytu na prąd. Epidemia COVID-19 zmniejszyła globalne emisje dwutlenku węgla i spowolniła negatywny wpływ nieruchomości na środowisko naturalne. O tym, co powinniśmy zrobić, aby utrzymać ten trend mówi Joanna Sinkiewicz.
Położony na skrzyżowaniu dwóch kluczowych autostrad kraju region Polski Centralnej to jeden z największych rynków powierzchni magazynowych w Polsce. Tutejsze lokalizacje logistyczne posiadają dużo zalet, a sam region - pomimo swojej wielkości - nadal posiada potencjał na rozwój.
Warszawa znalazła się w dziesiątce najatrakcyjniejszych lokalizacyjnie miast pod inwestycje w centra danych w kategorii kosztów energii elektrycznej oraz wystąpienia ryzyka środowiskowego, wynika z raportu Cushman & Wakefield „Global Data Center Market Comparison”.