Rozpoczęła się budowa nowej hali w ramach P3 Błonie o powierzchni 17 600 mkw. Część budynku została już wynajęta najemcy z branży e-commerce, 123 Łazienka, który zajmie 10 500 mkw.
W ramach rozbudowy P3 Błonie, część powierzchni wynajął lider wyposażenia łazienek i kuchni - 123 Łazienka. Firma zajmie około 10 500 mkw., z czego 9 880 mkw. przeznaczone będzie na magazyn z trzypoziomową antresolą i showroomem, natomiast 630 mkw. posłuży jako biuro.
Kolejny kontrakt na powierzchnię pod działalność e-commerce został podpisany. Tym razem firma 123 Łazienka, lider sprzedaży online wyposażenia łazienek w Polsce, tworzy dedykowaną przestrzeń ponad 10 000 m. kw. w parku P3 Błonie obejmującą zaplecze magazynowo - logistyczne, biurowe oraz showroom. Całość certyfikowana BREAM na poziomie VG będzie oddana do użytku jeszcze w tym roku. Nowy projekt realizowany przy współpracy z P3 Logistics Parks zdecydowanie potwierdza wzrost udziału kategorii „Dom i ogród” w całości sprzedaży e-commerce o +28,5% 2019 vs 2020. Dodatkowo obserwujemy utrzymanie dynamiki sprzedaży w pierwszych dwóch kwartałach 2021 - komentuje Michał Brzezińśki, Associate, eCommerce w Cushman & Wakefield.
Magazyny w okolicach Warszawy
Nowa hala w P3 Błonie zostanie objęta certyfikatem BREEAM na poziomie "Very Good". Przy budowie użyte zostaną panele z rdzeniem PIR, które efektywnie izolują czynniki zewnętrzne, natomiast dach zostanie wzmocniony, aby w przyszłości można było zamontować panele fotowoltaiczne. Dodatkowo zainstalowane zostanie oświetlenie LED wraz z systemem automatycznego sterowania DALI, natomiast krany z perlatorami w łazienkach uruchamiane będą na podczerwień. W obiekcie zamontowane zostaną również instalacje do odzysku wody szarej oraz zegar astronomiczny. Na zewnątrz znajdą się też dwie stacje do ładowania pojazdów elektrycznych.
Powierzchnia dedykowana dla firmy 123 Łazienka będzie w pełni odpowiadała wymaganiom, jakie narzuca handel przez internet. W ramach niej powstanie nie tylko część magazynowo-biurowa, ale także showroom zapewniający możliwość testowania produktów i strefa osobistego odbioru towaru dla klientów. Jestem pewien, że tak zaplanowany budynek zapewni dalszą możliwość rozwoju naszemu partnerowi, firmie 123 Łazienka, ponieważ to właśnie e-commerce posiada znaczący potencjał do rozwoju handlu - mówi Bartłomiej Hofman, Managing Director P3 Logistic Parks w Polsce.