Logistics City w Piotrkowie Trybunalskim z nowym właścicielem

17 czerwca 2020

Logistics City w Piotrkowie Trybunalskim z nowym właścicielem

Spis treści

Nowa platforma inwestycyjna nabyła Logistics City w Piotrkowie Trybunalskim. Polish Logistics LLP został właścicielem parku o powierzchni 135 000 mkw.

REINO Capital, IO Asset Management i Grupa Grosvenor powołali nową platformę inwestycyjną w Polsce. Polish Logistics LLP sfinalizowało swoją pierwszą transakcję - zakupiło Logistics City w Piotrkowie Trybunalskim. Inwestor planuje zwiększać swój portfel, kupując nie tylko istniejące już inwestycje, lecz również grunty pod nowe projekty.

Rynek logistyczny w Polsce jest szczególnie atrakcyjny pod względem lokalizacji i potencjału wzrostu. Jest to naturalny kierunek rozwoju dla IO i naszych inwestorów. Wspólne przedsięwzięcie z REINO Capital to świetne połączenie doświadczenia i lokalnych kompetencji, które są niezbędne przy nowych przejęciach i w procesie tworzenia wartości dla naszych inwestorów - komentuje Angus Scott-Brown, partner zarządzający w IO Asset Management.

Magazyny w Polsce Centralnej

Logistics City Piotrków Distribution Centre składa się kilku hal o łącznej powierzchni około 135 000 mkw. Dodatkowy potencjał inwestycji wynosi 300 000 mkw. Park położony jest w Piotrkowie Trybunalskim, przy drodze ekspresowej S8. Nieopodal parku znajduje się węzeł autostrady A1 oraz trasa ekspresowa S12.

Czy ten artykuł był pomocny?

Bądź na bieżąco z informacjami z regionów, raportami oraz analizami

Zapisz się do naszego newslettera!

Artykuły z regionu

WKK Polska z nową siedzibą w MLP Business Park Łódź – Cushman & Wakefield doradcą najemcy

WKK Polska Sp. z o.o., międzynarodowy lider w branży systemów mocujących, zdecydowała się na relokację do nowoczesnego parku biznesowego MLP Business Park Łódź, wynajmując łącznie ponad 1 700 mkw. powierzchni magazynowo-biurowej. W procesie najmu najemcę reprezentowała firma doradcza Cushman & Wakefield.

17 lipca 2025
Strategia omnichannel a logistyka

Kiedyś zakupy były proste – można było wybrać się do sklepu i kupić to, czego się potrzebowało. Dziś, jako konsumenci kupujemy zupełnie inaczej niż jeszcze kilka lat temu. Zamiast jednego, dominującego kanału sprzedaży, korzystamy z wielu możliwości: przeglądamy produkty w aplikacjach mobilnych, porównujemy ceny na stronach internetowych, a na koniec odbieramy zamówienie w sklepie stacjonarnym lub w paczkomacie. To podejście wymusza na firmach ogromne zmiany — nie tylko w obszarze marketingu i sprzedaży, ale przede wszystkim w logistyce. Klient oczekuje natychmiastowej dostępności produktów i błyskawicznej dostawy. Omnichannel w logistyce to odpowiedź na nowe nawyki zakupowe. W dalszej części artykułu omówię ten temat.

19 maja 2025
Cushman & Wakefield wspiera rozwój logistyczny w Prologis Park Łódź II

Dostawca rozwiązań z zakresu zarządzania łańcuchem dostaw, przedłużył umowę najmu na blisko 30 000 mkw. w Prologis Park Łódź II. Za przygotowanie analizy optymalnych lokalizacji, opracowanie długofalowej strategii wynajmu i negocjacje była odpowiedzialna międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield.

20 lutego 2025
Cushman & Wakefield