Panattoni Park Stryków IV na kolejnym etapie realizacji

29 kwietnia 2020

Panattoni Park Stryków IV na kolejnym etapie realizacji

Spis treści

Panattoni zakupił 14,8-hektarowy grunt w Polsce Centralnej pod nowe centrum logistyczne. Powierzchnia Panattoni Park Stryków IV wyniesie 74 000 mkw.

W Polsce Centralnej powstanie kolejny park logistyczny Panattoni Europe. Deweloper zakupił 14,8-hektarowy grunt pod Panattoni Park Stryków IV. Powierzchnia inwestycji wyniesie 74 000 mkw., a jej budowa rozpocznie się w trzecim kwartale 2020 roku. W pierwszej fazie projektu powstanie 41 000 mkw., których oddanie przewidywane jest na pierwszy kwartał 2021 roku.

W ramach Polski Centralnej od wielu lat prężnie działają ośrodki w Łodzi i Strykowie, a dzięki strategicznym węzłom autostradowym i bliskiej odległości do stolicy Polski oferują dogodne warunki logistyczne do prowadzenia wymiany towarów z inwestorami krajowymi oraz zagranicznymi - komentuje Marek Dobrzycki, Managing Director Panattoni.

Magazyny w Polsce Centralnej

Panattoni Park Stryków IV składać się będzie z dwóch budynków o łącznej powierzchni ok. 74 000 mkw. Hale zostały zaprojektowane tak, aby odpowiadać wymogom certyfikacji BREEAM na poziome "Very Good". Park położony będzie na skrzyżowaniu autostrad A1 i A2 (Węzeł Łódź Północ).

Czy ten artykuł był pomocny?

Bądź na bieżąco z informacjami z regionów, raportami oraz analizami

Zapisz się do naszego newslettera!

Artykuły z regionu

WKK Polska z nową siedzibą w MLP Business Park Łódź – Cushman & Wakefield doradcą najemcy

WKK Polska Sp. z o.o., międzynarodowy lider w branży systemów mocujących, zdecydowała się na relokację do nowoczesnego parku biznesowego MLP Business Park Łódź, wynajmując łącznie ponad 1 700 mkw. powierzchni magazynowo-biurowej. W procesie najmu najemcę reprezentowała firma doradcza Cushman & Wakefield.

17 lipca 2025
Strategia omnichannel a logistyka

Kiedyś zakupy były proste – można było wybrać się do sklepu i kupić to, czego się potrzebowało. Dziś, jako konsumenci kupujemy zupełnie inaczej niż jeszcze kilka lat temu. Zamiast jednego, dominującego kanału sprzedaży, korzystamy z wielu możliwości: przeglądamy produkty w aplikacjach mobilnych, porównujemy ceny na stronach internetowych, a na koniec odbieramy zamówienie w sklepie stacjonarnym lub w paczkomacie. To podejście wymusza na firmach ogromne zmiany — nie tylko w obszarze marketingu i sprzedaży, ale przede wszystkim w logistyce. Klient oczekuje natychmiastowej dostępności produktów i błyskawicznej dostawy. Omnichannel w logistyce to odpowiedź na nowe nawyki zakupowe. W dalszej części artykułu omówię ten temat.

19 maja 2025
Cushman & Wakefield wspiera rozwój logistyczny w Prologis Park Łódź II

Dostawca rozwiązań z zakresu zarządzania łańcuchem dostaw, przedłużył umowę najmu na blisko 30 000 mkw. w Prologis Park Łódź II. Za przygotowanie analizy optymalnych lokalizacji, opracowanie długofalowej strategii wynajmu i negocjacje była odpowiedzialna międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield.

20 lutego 2025
Cushman & Wakefield