Kolejny magazyn dla K-Flex od Panattoni w Uniejowie

29 marca 2020

Kolejny magazyn dla K-Flex od Panattoni w Uniejowie

Spis treści

Panattoni dobuduje przy fabryce K-Flex magazyn typu BTS o powierzchni 9 300 mkw. Budowa inwestycji w Uniejowie ruszy w połowie 2020 roku.

K-FLEX Polska, oddział włoskiej firmy L'ISOLANTE K-FLEX, zajmującej się produkcją systemów izolacyjnych, niebawem wprowadzi się do nowego budynku w Uniejowie. Panattoni w połowie 2020 roku rozpocznie budowę dedykowanego obiektu dla najemcy, nieopodal obecnej fabryki liczącej 50 000 mkw., a jej oddanie planowane jest na styczeń 2021 roku. Powierzchnia nowej inwestycji wyniesie 9 300 mkw. Magazyn zostanie podzielony na dwie części:

  • 2 936 mkw. z wysokością 15 m netto,
  • 6 160 mkw. z wysokością ok. 11 m netto.

Obie te powierzchnie zostaną wykorzystane do magazynowania, jednak większa z nich zostanie przystosowana do procesów produkcyjnych.

To już czwarty projekt realizowany przez Panattoni dla K-FLEX. Współpracę rozpoczęliśmy w 2014 roku od modernizacji i rozbudowy istniejącego kompleksu przemysłowego w poduniejowskim Wieleniniena potrzeby K-FLEX. Było to zarówno ciekawe, jak i ambitne wyzwanie - mówi Marek Foryński, Dyrektor Zarządzający BTS Group w Panattoni.

Magazyny w Polsce Centralnej

Obiekt BTS dla K-Flex powstanie w Wieleninie-Kolonii, w sąsiedztwie drogi wojewódzkiej nr 473. Węzeł autostrady A2 będzie oddalony od inwestycji o 7 km,a centrum Uniejowa - niecałe 8 km.

Czy ten artykuł był pomocny?

Bądź na bieżąco z informacjami z regionów, raportami oraz analizami

Zapisz się do naszego newslettera!

Artykuły z regionu

WKK Polska z nową siedzibą w MLP Business Park Łódź – Cushman & Wakefield doradcą najemcy

WKK Polska Sp. z o.o., międzynarodowy lider w branży systemów mocujących, zdecydowała się na relokację do nowoczesnego parku biznesowego MLP Business Park Łódź, wynajmując łącznie ponad 1 700 mkw. powierzchni magazynowo-biurowej. W procesie najmu najemcę reprezentowała firma doradcza Cushman & Wakefield.

17 lipca 2025
Strategia omnichannel a logistyka

Kiedyś zakupy były proste – można było wybrać się do sklepu i kupić to, czego się potrzebowało. Dziś, jako konsumenci kupujemy zupełnie inaczej niż jeszcze kilka lat temu. Zamiast jednego, dominującego kanału sprzedaży, korzystamy z wielu możliwości: przeglądamy produkty w aplikacjach mobilnych, porównujemy ceny na stronach internetowych, a na koniec odbieramy zamówienie w sklepie stacjonarnym lub w paczkomacie. To podejście wymusza na firmach ogromne zmiany — nie tylko w obszarze marketingu i sprzedaży, ale przede wszystkim w logistyce. Klient oczekuje natychmiastowej dostępności produktów i błyskawicznej dostawy. Omnichannel w logistyce to odpowiedź na nowe nawyki zakupowe. W dalszej części artykułu omówię ten temat.

19 maja 2025
Cushman & Wakefield wspiera rozwój logistyczny w Prologis Park Łódź II

Dostawca rozwiązań z zakresu zarządzania łańcuchem dostaw, przedłużył umowę najmu na blisko 30 000 mkw. w Prologis Park Łódź II. Za przygotowanie analizy optymalnych lokalizacji, opracowanie długofalowej strategii wynajmu i negocjacje była odpowiedzialna międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield.

20 lutego 2025
Cushman & Wakefield