GEODIS zostanie na dłużej w SEGRO Logistics Park Stryków

26 lutego 2020

GEODIS zostanie na dłużej w SEGRO Logistics Park Stryków

Spis treści

Frima GEODIS przedłużyła swoją umowę najmu w SEGRO Logistics Park Stryków. Zajmuje powierzchnię ponad 4 000 mkw.

SEGRO przedłużyło umowę z GEODIS, międzynarodową firmą zajmująca się transportem i logistyką, na 4 000 mkw. Najemca wynajmuje powierzchnię w SEGRO Logistics Park Stryków od 2013 roku, kiedy to deweloper dostosował budynek do jego potrzeb.

Cieszymy się, że firma GEODIS Poland kolejny raz obdarzyła nas zaufaniem. Współpraca z GEODIS to wzorcowy przykład długofalowych działań SEGRO, które przynoszą korzyść obu stronom – klientowi i właścicielowi oraz zarządcy parku. W SEGRO Logistics Park Stryków, naszym największym projekcie w Europie Środkowej, możemy pochwalić się doskonałą współpracą z coraz większą grupą przedsiębiorców, którzy korzystają już z ponad 300 000 mkw. powierzchni użytkowej – mówi Waldemar Witczak, Dyrektor Regionalny SEGRO.

Magazyny w Polsce Centralnej

SEGRO Logistics Park Stryków to centrum logistyczne położone na 87-ha działce. Planowana powierzchnia parku wyniesie prawie 400 000 mkw. Inwestycja położona jest 8 km od granic Łodzi, nieopodal węzła Stryków, gdzie autostrada A2 przecina się z drogą krajową nr 14, a także 3 km od węzła Łódź Północ łączącego autostradę A2 z A1.

Czy ten artykuł był pomocny?

Bądź na bieżąco z informacjami z regionów, raportami oraz analizami

Zapisz się do naszego newslettera!

Artykuły z regionu

WKK Polska z nową siedzibą w MLP Business Park Łódź – Cushman & Wakefield doradcą najemcy

WKK Polska Sp. z o.o., międzynarodowy lider w branży systemów mocujących, zdecydowała się na relokację do nowoczesnego parku biznesowego MLP Business Park Łódź, wynajmując łącznie ponad 1 700 mkw. powierzchni magazynowo-biurowej. W procesie najmu najemcę reprezentowała firma doradcza Cushman & Wakefield.

17 lipca 2025
Strategia omnichannel a logistyka

Kiedyś zakupy były proste – można było wybrać się do sklepu i kupić to, czego się potrzebowało. Dziś, jako konsumenci kupujemy zupełnie inaczej niż jeszcze kilka lat temu. Zamiast jednego, dominującego kanału sprzedaży, korzystamy z wielu możliwości: przeglądamy produkty w aplikacjach mobilnych, porównujemy ceny na stronach internetowych, a na koniec odbieramy zamówienie w sklepie stacjonarnym lub w paczkomacie. To podejście wymusza na firmach ogromne zmiany — nie tylko w obszarze marketingu i sprzedaży, ale przede wszystkim w logistyce. Klient oczekuje natychmiastowej dostępności produktów i błyskawicznej dostawy. Omnichannel w logistyce to odpowiedź na nowe nawyki zakupowe. W dalszej części artykułu omówię ten temat.

19 maja 2025
Cushman & Wakefield wspiera rozwój logistyczny w Prologis Park Łódź II

Dostawca rozwiązań z zakresu zarządzania łańcuchem dostaw, przedłużył umowę najmu na blisko 30 000 mkw. w Prologis Park Łódź II. Za przygotowanie analizy optymalnych lokalizacji, opracowanie długofalowej strategii wynajmu i negocjacje była odpowiedzialna międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield.

20 lutego 2025
Cushman & Wakefield