SEGRO kupuje w Polsce Centralnej

04 lutego 2020

SEGRO kupuje w Polsce Centralnej

Spis treści

Deweloper zakupił 7R City Flex Łódź I. To już trzecia taka transakcja pomiędzy deweloperami i druga na łódzkim rynku.

Firma SEGRO European Logistics Partnership (SELP) dobiła targu z 7R i zakupiła park 7R City Flex Łódź I. Obiekt dostał nową nazwę - SEGRO Business Park Łódź Wschód. To już trzecia taka transakcja deweloperów. Poprzednio do portfela SEGRO trafiły takie centra logistyczne jak 7R City Flex Łódź II i 7R Park Wrocław.

Wraz z prężnym rozwojem Łodzi i rosnącymi potrzebami klientów rośnie również łódzki portfel nieruchomości SELP, zarządzanych przez SEGRO. Miejskie parki stają się siłą napędową rynku logistycznego i właśnie na tym rynku chcemy intensywnie rozszerzać naszą ofertę - komentuje Bożena Krawczyk, dyrektor ds. inwestycji SEGRO.

Magazyny w Polsce Centralnej

SEGRO Business Park Łódź Wschód składa się z jednej hali o powierzchni magazynowej równej ponad 8 500 mkw. Park położony jest 4 km od centrum miasta, w pobliżu autostrad A1 i A2. Nieopodal znajduje się przystanek komunikacji miejskiej, co usprawnia dojazd pracownikom.

Czy ten artykuł był pomocny?

Bądź na bieżąco z informacjami z regionów, raportami oraz analizami

Zapisz się do naszego newslettera!

Artykuły z regionu

WKK Polska z nową siedzibą w MLP Business Park Łódź – Cushman & Wakefield doradcą najemcy

WKK Polska Sp. z o.o., międzynarodowy lider w branży systemów mocujących, zdecydowała się na relokację do nowoczesnego parku biznesowego MLP Business Park Łódź, wynajmując łącznie ponad 1 700 mkw. powierzchni magazynowo-biurowej. W procesie najmu najemcę reprezentowała firma doradcza Cushman & Wakefield.

17 lipca 2025
Strategia omnichannel a logistyka

Kiedyś zakupy były proste – można było wybrać się do sklepu i kupić to, czego się potrzebowało. Dziś, jako konsumenci kupujemy zupełnie inaczej niż jeszcze kilka lat temu. Zamiast jednego, dominującego kanału sprzedaży, korzystamy z wielu możliwości: przeglądamy produkty w aplikacjach mobilnych, porównujemy ceny na stronach internetowych, a na koniec odbieramy zamówienie w sklepie stacjonarnym lub w paczkomacie. To podejście wymusza na firmach ogromne zmiany — nie tylko w obszarze marketingu i sprzedaży, ale przede wszystkim w logistyce. Klient oczekuje natychmiastowej dostępności produktów i błyskawicznej dostawy. Omnichannel w logistyce to odpowiedź na nowe nawyki zakupowe. W dalszej części artykułu omówię ten temat.

19 maja 2025
Cushman & Wakefield wspiera rozwój logistyczny w Prologis Park Łódź II

Dostawca rozwiązań z zakresu zarządzania łańcuchem dostaw, przedłużył umowę najmu na blisko 30 000 mkw. w Prologis Park Łódź II. Za przygotowanie analizy optymalnych lokalizacji, opracowanie długofalowej strategii wynajmu i negocjacje była odpowiedzialna międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield.

20 lutego 2025
Cushman & Wakefield