Eko-opakowania w SEGRO Business Park Łódź

08 września 2019

Eko-opakowania w SEGRO Business Park Łódź

Spis treści

Producent ekologicznych opakowań Pulpack podpisał umowę z SEGRO i zajmie 10 800 mkw. powierzchni magazynowej w jednym z parków dewelopera w Polsce Centralnej.

Pulpack, firma zajmująca się produkcją ekologicznych opakowań z biodegradowalnych, wynajęła 10 800 mkw. powierzchni magazynowej w parku SEGRO Business Park Łódź. W decyzji kluczowa była lokalizacja parku, która sprzyja logistyce na terenie Polski, Czech i Niemiec. W obiekcie zamontowano instalacje nawiewowo-wywiewne oraz stację transformatorową zwiększającą moc linii technologii produkcji opakowań.

– Cieszymy się, że Pulpack zdecydował się na wynajem powierzchni magazynowej w naszym parku biznesowym w Łodzi, tym bardziej, że jest to firma, którą, podobnie jak SEGRO, wyróżnia troska o środowisko naturalne. Jesteśmy przekonani, że SEGRO Business Park Łódź spełni oczekiwania naszego klienta – doskonała lokalizacja parku, w pobliżu autostrady A2 umożliwi firmie efektywną logistykę na terenie Polski oraz Europy – mówi Waldemar Witczak, Dyrektor Regionalny SEGRO.

Magazyny w Polsce Centralnej

SEGRO Business Park Łódź oferuje prawie 54 000 mkw. nowoczesnej powierzchni logistycznej. Park składa się z 5 budynków najwyższej klasy przeznaczonych nie tylko dla większych przedsiębiorców, ale również dla mniejszych, którzy potrzebują powierzchni typu SBU (small business units). Inwestycja zlokalizowana jest raptem 6 km od centrum Łodzi. Wjazd na autostradę A1 jest 2 km dalej, natomiast autostrada A2 oddalona jest o 23 km, co sprawia że park jest idealnie skomunikowany z każdym regionem Polski.

Czy ten artykuł był pomocny?

Bądź na bieżąco z informacjami z regionów, raportami oraz analizami

Zapisz się do naszego newslettera!

Artykuły z regionu

Strategia omnichannel a logistyka

Kiedyś zakupy były proste – można było wybrać się do sklepu i kupić to, czego się potrzebowało. Dziś, jako konsumenci kupujemy zupełnie inaczej niż jeszcze kilka lat temu. Zamiast jednego, dominującego kanału sprzedaży, korzystamy z wielu możliwości: przeglądamy produkty w aplikacjach mobilnych, porównujemy ceny na stronach internetowych, a na koniec odbieramy zamówienie w sklepie stacjonarnym lub w paczkomacie. To podejście wymusza na firmach ogromne zmiany — nie tylko w obszarze marketingu i sprzedaży, ale przede wszystkim w logistyce. Klient oczekuje natychmiastowej dostępności produktów i błyskawicznej dostawy. Omnichannel w logistyce to odpowiedź na nowe nawyki zakupowe. W dalszej części artykułu omówię ten temat.

19 maja 2025
Cushman & Wakefield wspiera rozwój logistyczny w Prologis Park Łódź II

Dostawca rozwiązań z zakresu zarządzania łańcuchem dostaw, przedłużył umowę najmu na blisko 30 000 mkw. w Prologis Park Łódź II. Za przygotowanie analizy optymalnych lokalizacji, opracowanie długofalowej strategii wynajmu i negocjacje była odpowiedzialna międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield.

20 lutego 2025
Nowa inwestycja Hillwood ze wsparciem mBanku

Hillwood Polska oraz mBank S.A. zakończyły transakcję finansowania na kwotę ponad 38 mln euro, która umożliwi budowę parku logistycznego Hillwood Zgierz II.

22 października 2024
Cushman & Wakefield