Hillwood Łódź Górna z pierwszą umową

01 sierpnia 2019

Hillwood Łódź Górna z pierwszą umową

Spis treści

Firma Futura Cargo została pierwszym najemcą Hillwood Łódź Górna. Wynajęła 3 500 mkw. powierzchni logistycznej, a swoją działalność w Polsce Centralnej rozpocznie pod koniec 2019 roku.

W parku Hillwood Łódź Górna wynajęto pierwsza powierzchnię. Futura Cargo podpisała umowę na około 3 500 mkw. powierzchni magazynowej i biurowo-socjalnej. Firma zajmuje się transportem międzynarodowym i dystrybucją krajową. Ich usługi są głównie skierowane do producentów AGD i dostawców podzespołów do ich produkcji.

Zlokalizowanie naszego nowego magazynu w Łodzi było naturalnym wyborem. W tym mieście zbudowaliśmy mocny zespół pracowników i tutaj są zlokalizowani nasi najważniejsi polscy klienci. Usytuowanie miasta na skrzyżowaniu szlaków komunikacyjnych daje nam znaczne oszczędności przy realizacji dystrybucji krajowej – podsumowuje Michał Podgórski, General Manager w Futura Cargo.

Magazyny w Polsce Centralnej

Hillwood Łódź Górna to inwestycja oferująca około 163 000 mkw. Podzielona jest na dwie fazy, z czego pierwsza dostarczy 75 000 mkw. Oddanie budynku planowane jest w listopadzie 2019 roku. Park znajduje się w granicach Łodzi, 6 km na południe od centrum miasta. Jego lokalizacja w pobliżu autostrady A1 zapewnia doskonałą komunikację z Polską północną i południową oraz łączy się z autostradą A2 w Strykowie.

Czy ten artykuł był pomocny?

Bądź na bieżąco z informacjami z regionów, raportami oraz analizami

Zapisz się do naszego newslettera!

Artykuły z regionu

WKK Polska z nową siedzibą w MLP Business Park Łódź – Cushman & Wakefield doradcą najemcy

WKK Polska Sp. z o.o., międzynarodowy lider w branży systemów mocujących, zdecydowała się na relokację do nowoczesnego parku biznesowego MLP Business Park Łódź, wynajmując łącznie ponad 1 700 mkw. powierzchni magazynowo-biurowej. W procesie najmu najemcę reprezentowała firma doradcza Cushman & Wakefield.

17 lipca 2025
Strategia omnichannel a logistyka

Kiedyś zakupy były proste – można było wybrać się do sklepu i kupić to, czego się potrzebowało. Dziś, jako konsumenci kupujemy zupełnie inaczej niż jeszcze kilka lat temu. Zamiast jednego, dominującego kanału sprzedaży, korzystamy z wielu możliwości: przeglądamy produkty w aplikacjach mobilnych, porównujemy ceny na stronach internetowych, a na koniec odbieramy zamówienie w sklepie stacjonarnym lub w paczkomacie. To podejście wymusza na firmach ogromne zmiany — nie tylko w obszarze marketingu i sprzedaży, ale przede wszystkim w logistyce. Klient oczekuje natychmiastowej dostępności produktów i błyskawicznej dostawy. Omnichannel w logistyce to odpowiedź na nowe nawyki zakupowe. W dalszej części artykułu omówię ten temat.

19 maja 2025
Cushman & Wakefield wspiera rozwój logistyczny w Prologis Park Łódź II

Dostawca rozwiązań z zakresu zarządzania łańcuchem dostaw, przedłużył umowę najmu na blisko 30 000 mkw. w Prologis Park Łódź II. Za przygotowanie analizy optymalnych lokalizacji, opracowanie długofalowej strategii wynajmu i negocjacje była odpowiedzialna międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield.

20 lutego 2025
Cushman & Wakefield