Ekspansja Jysk w P3 Piotrków. Sieć zajmuje już niemal 100 tys. mkw.

01 lipca 2019

Ekspansja Jysk w P3 Piotrków. Sieć zajmuje już niemal 100 tys. mkw.

Spis treści

Sieć supermarketów zwiększyła powierzchnię w jednym największych parków logistycznych w regionie. Oprócz renegocjacji obecnej umowy, Jysk dobrał dodatkowe 30 000 mkw. w P3 Piotrków.

Jysk zwiększył powierzchnię wynajmowaną w parku P3 Piotrków o 38 000 mkw. Dodatkowo firma renegocjowała obecną umowę najmu, która obejmuje 60 000 mkw. Wynajmowana przestrzeń służy jako magazyn buforowy, a przechowywane towary zasilają proces przygotowania zamówień dla sieci własnej Jysk, który ma miejsce w centrum dystrybucyjnym przedsiębiorstwa zlokalizowanym w Radomsku. Łącznie z dobraną powierzchnią międzynarodowa sieć supermarketów zajmuje w Polsce Centralnej już prawie 250 000 mkw.

Magazyny w Polsce Centralnej

P3 Piotrków to jeden z największych centrów logistycznych na terenie Polski Centralnej. Park docelowo składać się będzie z 12 budynków, a jego powierzchnia wyniesie aż 500 000 mkw. Położony jest na skrzyżowaniu autostrady A1 z drogą ekspresową S8 w Piotrkowie Trybunalskim.

Czy ten artykuł był pomocny?

Bądź na bieżąco z informacjami z regionów, raportami oraz analizami

Zapisz się do naszego newslettera!

Artykuły z regionu

WKK Polska z nową siedzibą w MLP Business Park Łódź – Cushman & Wakefield doradcą najemcy

WKK Polska Sp. z o.o., międzynarodowy lider w branży systemów mocujących, zdecydowała się na relokację do nowoczesnego parku biznesowego MLP Business Park Łódź, wynajmując łącznie ponad 1 700 mkw. powierzchni magazynowo-biurowej. W procesie najmu najemcę reprezentowała firma doradcza Cushman & Wakefield.

17 lipca 2025
Strategia omnichannel a logistyka

Kiedyś zakupy były proste – można było wybrać się do sklepu i kupić to, czego się potrzebowało. Dziś, jako konsumenci kupujemy zupełnie inaczej niż jeszcze kilka lat temu. Zamiast jednego, dominującego kanału sprzedaży, korzystamy z wielu możliwości: przeglądamy produkty w aplikacjach mobilnych, porównujemy ceny na stronach internetowych, a na koniec odbieramy zamówienie w sklepie stacjonarnym lub w paczkomacie. To podejście wymusza na firmach ogromne zmiany — nie tylko w obszarze marketingu i sprzedaży, ale przede wszystkim w logistyce. Klient oczekuje natychmiastowej dostępności produktów i błyskawicznej dostawy. Omnichannel w logistyce to odpowiedź na nowe nawyki zakupowe. W dalszej części artykułu omówię ten temat.

19 maja 2025
Cushman & Wakefield wspiera rozwój logistyczny w Prologis Park Łódź II

Dostawca rozwiązań z zakresu zarządzania łańcuchem dostaw, przedłużył umowę najmu na blisko 30 000 mkw. w Prologis Park Łódź II. Za przygotowanie analizy optymalnych lokalizacji, opracowanie długofalowej strategii wynajmu i negocjacje była odpowiedzialna międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield.

20 lutego 2025
Cushman & Wakefield