Nowy magazyn dla Carrefour w Polsce Centralnej. Wybuduje go Panattoni

18 czerwca 2019

Nowy magazyn dla Carrefour w Polsce Centralnej. Wybuduje go Panattoni

Spis treści

Obiekt, który powstanie w Rawie Mazowieckiej będzie największym centrum logistycznym Carrefour w Polsce. Powstała w formule BTS inwestycja liczyć będzie ponad 63 000 mkw.

Inwestycja położona jest w Rawie Mazowieckiej tuż przy trasie S8, prowadzącej do Wrocławia i Białegostoku. Zrealizowany w formule BTS obiekt będzie liczył ponad 63 600 mkw. powierzchni, z czego część magazynowa obejmie 61 500 mkw. i podzielona zostanie na strefy o różnych temperaturach. Pozostałęm 2 100 mkw. zajmą części biurowe i socjalne. Oddanie budynku zaplanowanie jest na czwarty kwartał 2019 r., z możliwością wcześniejszego dostępu już we wrześniu.

Park obsługiwany będzie przez ID Logistics i realizowane w nim będą wszystkie formaty stacjonarne sieci w środkowej i wschodniej Polsce. Najemca podpisał umowę na 10 lat.

Nowy magazyn w Polsce Centralnej

To już drugi projekt Panattoni Europe z francuską siecią super i hipermarketów. Wcześniejsza współpraca miała miejsce na przełomie 2016 i 2017 roku. Wybudowane zostało centrum dystrybucyjne w Bydgoszczy o powierzchni prawie 38 200 mkw. W swoim łańcuchu dostaw Carrefour posiada jeszcze jeden obiekt logistyczny.

Nowe centrum dystrybucyjne da nam możliwości wprowadzania automatyzacji części procesów i zmniejszenia ilości kilometrów przejeżdżanych przez samochody z dostawami, co pozytywnie wpłynie na zmiany w naszej sieci logistycznej. Od 2020 roku z tego obiektu będziemy obsługiwali sklepy w Polsce Centralnej, oferując, w co mocno wierzymy, zarówno lepszą obsługę naszym klientom w sklepach stacjonarnych, jak i robiącym zakupy przez internet - powiedział Adam Grochal, Dyrektor Supply Chain Carrefour Polska

Czy ten artykuł był pomocny?

Bądź na bieżąco z informacjami z regionów, raportami oraz analizami

Zapisz się do naszego newslettera!

Artykuły z regionu

Strategia omnichannel a logistyka

Kiedyś zakupy były proste – można było wybrać się do sklepu i kupić to, czego się potrzebowało. Dziś, jako konsumenci kupujemy zupełnie inaczej niż jeszcze kilka lat temu. Zamiast jednego, dominującego kanału sprzedaży, korzystamy z wielu możliwości: przeglądamy produkty w aplikacjach mobilnych, porównujemy ceny na stronach internetowych, a na koniec odbieramy zamówienie w sklepie stacjonarnym lub w paczkomacie. To podejście wymusza na firmach ogromne zmiany — nie tylko w obszarze marketingu i sprzedaży, ale przede wszystkim w logistyce. Klient oczekuje natychmiastowej dostępności produktów i błyskawicznej dostawy. Omnichannel w logistyce to odpowiedź na nowe nawyki zakupowe. W dalszej części artykułu omówię ten temat.

19 maja 2025
Cushman & Wakefield wspiera rozwój logistyczny w Prologis Park Łódź II

Dostawca rozwiązań z zakresu zarządzania łańcuchem dostaw, przedłużył umowę najmu na blisko 30 000 mkw. w Prologis Park Łódź II. Za przygotowanie analizy optymalnych lokalizacji, opracowanie długofalowej strategii wynajmu i negocjacje była odpowiedzialna międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield.

20 lutego 2025
Nowa inwestycja Hillwood ze wsparciem mBanku

Hillwood Polska oraz mBank S.A. zakończyły transakcję finansowania na kwotę ponad 38 mln euro, która umożliwi budowę parku logistycznego Hillwood Zgierz II.

22 października 2024
Cushman & Wakefield