Mateusz Brzeziński

Menedżer ds. Marketingu

Porozmawiajmy

Mateusz pełni funkcję Marketing Managera w dziale Powierzchni Przemysłowych i Logistycznych Cushman & Wakefield.

Odpowiada za planowanie i realizację strategii marketingowo-promocyjnej oraz wzmacnienie wizerunku marki w sektorze.

Ukończył filologię polską na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie ze specjalizacją z zakresu komunikacji, mediów oraz PR-u.

Posługuje się biegle językiem angielskim. Mateusz dołączył do struktur Cushman & Wakefield z firmy Atos, w której odpowiedzialny był za komunikację oraz koordynację działań w mediach cyfrowych. Wcześniej pełnił funkcję Managera działu Marketingu, PR-u i Social-Media w agencji interaktywnej Elchupacabra.

Po godzinach

Miłośnik zwierząt małych, średnich i dużych

Lubi podróże w mało znane miejsca - szczególnie takie, gdzie nie ma tłumów zwiedzających

Fan motoryzacji w każdej formie, ze wyjątkowym wyszczególnieniem włoskiej myśli technologicznej z Turynu

Wegetarianin (schabowych też nie je; nie tak jak Kazik śpiewał)

Artykuły, których autorem jest Mateusz Brzeziński

SEGRO z nowymi najemcami parków - są nimi pszczoły

Do uli zainstalowanych w parkach SEGRO w Warszawie i w Poznaniu wprowadziło się aż pół miliona pszczół. SEGRO jest pierwszym w Polsce deweloperem i właścicielem nowoczesnych powierzchni magazynowych, który w ramach proekologicznych działań zdecydował się na zainstalowanie pasiek w przestrzeni swoich parków logistycznych.

16 kwietnia 2019
Rekordowy rok dla polskich portów. W 2018 r. zarobiły 1/10 przychodów państwa

Polskie porty odprowadziły w minionym roku do budżetu państwa 40,6 mld złotych - to niemal 10 proc. wszystkich wpływów z VAT w budżecie, a zarazem wynik wyższy o 80,3 proc. (18,1 mld zł) od 2017 roku.

01 marca 2019
Zaawansowana automatyzacja skróci czas dostaw. Stawiają na nią Zalando i Ingram Micro

Automatyzacja magazynu i tego, co się w nim dzieje, ma znaczący wpływ na skrócenie procesów logistycznych. Na takie rozwiązania postawiło Zalando, które otworzyło nowe centrum logistyczne. Dzięki zastosowanej w nim nowej zaawansowanej technologii automatyzacji czas realizacji zamówień ma skrócić się o połowę!

25 stycznia 2019
Cushman & Wakefield