Strategia transformacji cyfrowej AI+ w Cushman & Wakefield
Firma Cushman & Wakefield ogłosiła współpracę z Microsoft, aby zaimplementować nowoczesne rozwiązania sztucznej inteligencji (AI) w codziennej pracy.
Mateusz, jako Head of Automation EMEA, Business Intelligence Lead CEEs, zarządza zespołem odpowiedzialnym za technologie w sektorze nieruchomości oraz innowacje.
Odpowiada za planowanie i realizację strategii technologicznego rozwoju biznesu oraz wspieranie działań firmy Cushman & Wakefield. Wcześniej zarządzał działaniami marketingowymi w tym zespole.
Ukończył filologię polską na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie ze specjalizacją z zakresu komunikacji, mediów oraz PR-u.
Posługuje się biegle językiem angielskim. Mateusz dołączył do struktur Cushman & Wakefield z firmy Atos, w której odpowiedzialny był za komunikację oraz koordynację działań w mediach cyfrowych. Wcześniej pełnił funkcję Managera działu Marketingu, PR-u i Social-Media w agencji interaktywnej Elchupacabra.
Miłośnik zwierząt małych, średnich i dużych
Lubi podróże w mało znane miejsca - szczególnie takie, gdzie nie ma tłumów zwiedzających
Fan motoryzacji w każdej formie, ze wyjątkowym wyszczególnieniem włoskiej myśli technologicznej z Turynu
Wegetarianin (schabowych też nie je; nie tak jak Kazik śpiewał)
Firma Cushman & Wakefield ogłosiła współpracę z Microsoft, aby zaimplementować nowoczesne rozwiązania sztucznej inteligencji (AI) w codziennej pracy.
Ferag, międzynarodowy dostawca rozwiązań logistycznych i opakowaniowych, ogłosił połączenie z MakroSolutions. Celem tej fuzji jest umocnienie pozycji obu firm w sektorze poligraficznym oraz dostarczenie klientom poszerzonego i bardziej innowacyjnego portfolio usług.
Firma DHL uruchomiła w Chinach pierwszą inteligentną trasę dostawy. Efekty? Skrócenie jej czasu z 40 do 8 minut i znaczne obniżenie kosztów transportu, przy niższej emisji CO2 i zużyciu energii.