Mateusz Brzeziński
Mateusz Brzeziński

Head of Automation EMEA, Business Intelligence Lead CEE

Porozmawiajmy

Mateusz Brzeziński

Associate Director, Head of Automation EMEA, Business Intelligence Lead CEE


Mateusz, jako Head of Automation EMEA, Business Intelligence Lead CEEs, zarządza zespołem odpowiedzialnym za technologie w sektorze nieruchomości oraz innowacje.

Odpowiada za planowanie i realizację strategii technologicznego rozwoju biznesu oraz wspieranie działań firmy Cushman & Wakefield. Wcześniej zarządzał działaniami marketingowymi w tym zespole. 

Ukończył filologię polską na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie ze specjalizacją z zakresu komunikacji, mediów oraz PR-u.

Posługuje się biegle językiem angielskim. Mateusz dołączył do struktur Cushman & Wakefield z firmy Atos, w której odpowiedzialny był za komunikację oraz koordynację działań w mediach cyfrowych. Wcześniej pełnił funkcję Managera działu Marketingu, PR-u i Social-Media w agencji interaktywnej Elchupacabra.

Po godzinach

Miłośnik zwierząt małych, średnich i dużych

Lubi podróże w mało znane miejsca - szczególnie takie, gdzie nie ma tłumów zwiedzających

Fan motoryzacji w każdej formie, ze wyjątkowym wyszczególnieniem włoskiej myśli technologicznej z Turynu

Wegetarianin (schabowych też nie je; nie tak jak Kazik śpiewał)

Artykuły, których autorem jest Mateusz Brzeziński

Mateusz Brzeziński
Strategia transformacji cyfrowej AI+ w Cushman & Wakefield

Firma Cushman & Wakefield ogłosiła współpracę z Microsoft, aby zaimplementować nowoczesne rozwiązania sztucznej inteligencji (AI) w codziennej pracy.

10 września 2024
Mateusz Brzeziński
Ferag i MakroSolutions łączą siły

Ferag, międzynarodowy dostawca rozwiązań logistycznych i opakowaniowych, ogłosił połączenie z MakroSolutions. Celem tej fuzji jest umocnienie pozycji obu firm w sektorze poligraficznym oraz dostarczenie klientom poszerzonego i bardziej innowacyjnego portfolio usług.

18 stycznia 2024
Mateusz Brzeziński
Drony już dostarczają przesyłki w Chinach. DHL z pierwszą regularną trasą

Firma DHL uruchomiła w Chinach pierwszą inteligentną trasę dostawy. Efekty? Skrócenie jej czasu z 40 do 8 minut i znaczne obniżenie kosztów transportu, przy niższej emisji CO2 i zużyciu energii.

27 maja 2019
Cushman & Wakefield