Strategia transformacji cyfrowej AI+ w Cushman & Wakefield

10 września 2024

Strategia transformacji cyfrowej AI+ w Cushman & Wakefield

Spis treści

Firma Cushman & Wakefield ogłosiła współpracę z Microsoft, aby zaimplementować nowoczesne rozwiązania sztucznej inteligencji (AI) w codziennej pracy.

Kooperacja Cushman & Wakefield z firmą Microsoft ma zapewnić dostęp do szeregu rozwiązań sztucznej inteligencji (AI) w logistyce. To ważny element strategii transformacji cyfrowej AI+ firmy, której głównym celem jest doskonalenie operacji, dostaw dla klientów i zarządzania danymi dzięki użyciu AI na większą skalę. Zespół już zmniejszył czas cyklu operacyjnego o 80% oraz zredukował koszty łańcucha dostaw klientów, dzięki użyciu autorskich metod optymalizacji. Obecnie pracuje nad nowoczesnymi rozwiązaniami, aby odpowiedzieć na potrzeby identyfikowane wśród klientów Cushman & Wakefield.

Koncentrujemy się na kluczowych dla wsparcia i rozwoju biznesu obszarach – automatyzacji procesów, data science oraz wykorzystaniu mechanizmów business intelligence do pracy z naszymi zagregowanymi zasobami danych. Automatyzacja dotyczy na przykład dokumentacji transakcyjnej, analiz ryzyka czy oceny lokalizacji nieruchomości. Z kolei narzędzia BI pozwalają na automatyzację raportowania do klientów, uwalniając ich od archiwizowania plików, a także np. przygotowanie wieloaspektowych analiz rynkowych i dotyczących konkretnych portfeli nieruchomości. Naszym nadrzędnym celem jest ciągła implementacja innowacji wspierających pracę i zwiększających efektywność każdego z naszych ekspertów – mówi Mateusz Brzeziński, Head of Automation EMEA, Business Intelligence Lead CEE & Nordics, Cushman & Wakefield.

Usługa Azure OpenAI

Jednym z elementów nowej strategii AI+ jest implementacja usługi Azure OpenAI. Jest to rozwiązanie AI generatywne oparte na chmurze zapewniające klientom mnóstwo możliwości, w tym dostęp do najnowocześniejszych modeli sztucznej inteligencji. To z kolei daje możliwość tworzenia niestandardowych copilotów, czyli asystentów AI, którzy mogą polepszyć doświadczenie klienta, poprawić efektywność operacyjną i wzmocnić przewagę konkurencyjną.

W praktyce daje to m.in. większe możliwości w zakresie analizy ogromnych zbiorów danych rynkowych. Pomaga w identyfikacji trendów, prognozowaniu zmian cen oraz zapotrzebowania na określone typy nieruchomości. Przekłada się to na możliwości generowania i opracowania większej liczby raportów dla naszych klientów przez ekspertów Cushman & Wakefield specjalizujących się w badaniach rynku – tłumaczy Mateusz Brzeziński.

Jak strategia transformacji cyfrowej AI+ pomaga klientom z sektora nieruchomości magazynowych i przemysłowych?

Dzięki użyciu sztucznej inteligencji klienci Cushman & Wakefield są w stanie uzyskać bardziej dopasowanie opracowania pod swoje potrzeby. Analizy tworzone przy użyciu AI opierają się na szerokich bazach danych. Opierając się na nich, eksperci są w stanie m. in. odpowiednio przedstawić obecne i nadchodzące zmiany na rynku czy prognozować wahania w czynszach za magazyny i powierzchnie produkcyjne. Dzięki temu agenci mogą znacznie szybciej i dokładniej przygotować raporty czy oferty dostosowane pod określone potrzeby.

Czy ten artykuł był pomocny?

Bądź na bieżąco z informacjami z regionów, raportami oraz analizami

Zapisz się do naszego newslettera!

Cushman & Wakefield