DesleeClama dobiera przestrzeń u SEGRO w Łodzi

06 maja 2022

DesleeClama dobiera przestrzeń u SEGRO w Łodzi

Spis treści

Producent włókien do materacy prawie dwukrotnie zwiększył wynajmowaną przestrzeń w SEGRO Business Park Łódź. Zajmuje łącznie ok. 6 500 mkw.

DesleeClama, producent włókien do materacy, powiększa swoją wynajmowaną dotychczas powierzchnię w ramach parku SEGRO w Łodzi. Najemca operuje w parku od 2015 roku. Obecnie firma dobrała 3 300 mkw. i zajmuje prawie 6 500 mkw. powierzchni magazynowej i produkcyjnej.

Dokładamy wszelkich starań, by każda z naszych inwestycji spełniała wszystkie oczekiwania przedsiębiorców wynajmujących tam powierzchnię. Siłą naszego parku jest nie tylko atrakcyjna, miejska lokalizacja - około 6 km od centrum miasta, lecz również dogodna infrastruktura, która znacznie usprawnia procesy logistyczne naszych klientów – komentuje Waldemar Witczak, Dyrektor Regionalny w SEGRO.

Magazyny w Polsce Centralnej

SEGRO Business Park Łódź to park magazynowo-produkcyjny zlokalizowany w łódzkiej dzielnicy Widzew, ok. 20 minut samochodem do centrum miasta. Powierzchnia inwestycji liczy ponad 50 000 mkw. W pobliżu znajduje się węzeł do autostrady A1, która kilka kilometrów dalej łączy się z autostradą A2.

Mapa lokalizacji

Czy ten artykuł był pomocny?

Bądź na bieżąco z informacjami z regionów, raportami oraz analizami

Zapisz się do naszego newslettera!

Artykuły z regionu

WKK Polska z nową siedzibą w MLP Business Park Łódź – Cushman & Wakefield doradcą najemcy

WKK Polska Sp. z o.o., międzynarodowy lider w branży systemów mocujących, zdecydowała się na relokację do nowoczesnego parku biznesowego MLP Business Park Łódź, wynajmując łącznie ponad 1 700 mkw. powierzchni magazynowo-biurowej. W procesie najmu najemcę reprezentowała firma doradcza Cushman & Wakefield.

17 lipca 2025
Strategia omnichannel a logistyka

Kiedyś zakupy były proste – można było wybrać się do sklepu i kupić to, czego się potrzebowało. Dziś, jako konsumenci kupujemy zupełnie inaczej niż jeszcze kilka lat temu. Zamiast jednego, dominującego kanału sprzedaży, korzystamy z wielu możliwości: przeglądamy produkty w aplikacjach mobilnych, porównujemy ceny na stronach internetowych, a na koniec odbieramy zamówienie w sklepie stacjonarnym lub w paczkomacie. To podejście wymusza na firmach ogromne zmiany — nie tylko w obszarze marketingu i sprzedaży, ale przede wszystkim w logistyce. Klient oczekuje natychmiastowej dostępności produktów i błyskawicznej dostawy. Omnichannel w logistyce to odpowiedź na nowe nawyki zakupowe. W dalszej części artykułu omówię ten temat.

19 maja 2025
Cushman & Wakefield wspiera rozwój logistyczny w Prologis Park Łódź II

Dostawca rozwiązań z zakresu zarządzania łańcuchem dostaw, przedłużył umowę najmu na blisko 30 000 mkw. w Prologis Park Łódź II. Za przygotowanie analizy optymalnych lokalizacji, opracowanie długofalowej strategii wynajmu i negocjacje była odpowiedzialna międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield.

20 lutego 2025
Cushman & Wakefield