ESA logistika powiększyła się u SEGRO w Strykowie

23 sierpnia 2021

ESA logistika powiększyła się u SEGRO w Strykowie

Spis treści

ESA logistika przedłużyła umowę i zwiększyła wynajmowaną przestrzeń w ramach SEGRO Logistics Park Stryków. Firma zajmuje teraz prawie 7 500 mkw.

ESA logistika to firma oferująca elastyczne i innowacyjne rozwiązania dedykowane fotowoltaice i branży OZE. Przedsiębiorstwo przedłużyło najem i powiększyło zajmowaną przestrzeń do prawie 7 500 mkw. w ramach SEGRO Logistics Park Stryków.

Zmiany, jakie zaszły na świecie w ciągu ostatnich miesięcy, spowodowały duży wzrost znaczenia sprawnej logistyki w działalności firm. Wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych poprawia nie tylko działalność operacyjną, ale także sprawia, że firmy z branży logistycznej ograniczają swój negatywny wpływ na środowisko naturalne. To podejście jest bardzo bliskie SEGRO, dlatego tym bardziej cieszymy się, że możemy kontynuować współpracę z ESA logistika – mówi Waldemar Witczak, Dyrektor Regionalny SEGRO.

Magazyny w Polsce Centralnej

SEGRO Logistics Park Stryków to nowoczesne centrum dystrybucyjne położone w sąsiedztwie skrzyżowania autostrad A1 i A2. Docelowa powierzchnia parku wyniesie prawie 400 000 mkw., natomiast obecnie istnieje 230 000 mkw. Istniejące hale w ramach inwestycji posiadają ekologiczne rozwiązania oraz certyfikat BREEAM.

Mapa lokalizacji

Czy ten artykuł był pomocny?

Bądź na bieżąco z informacjami z regionów, raportami oraz analizami

Zapisz się do naszego newslettera!

Artykuły z regionu

WKK Polska z nową siedzibą w MLP Business Park Łódź – Cushman & Wakefield doradcą najemcy

WKK Polska Sp. z o.o., międzynarodowy lider w branży systemów mocujących, zdecydowała się na relokację do nowoczesnego parku biznesowego MLP Business Park Łódź, wynajmując łącznie ponad 1 700 mkw. powierzchni magazynowo-biurowej. W procesie najmu najemcę reprezentowała firma doradcza Cushman & Wakefield.

17 lipca 2025
Strategia omnichannel a logistyka

Kiedyś zakupy były proste – można było wybrać się do sklepu i kupić to, czego się potrzebowało. Dziś, jako konsumenci kupujemy zupełnie inaczej niż jeszcze kilka lat temu. Zamiast jednego, dominującego kanału sprzedaży, korzystamy z wielu możliwości: przeglądamy produkty w aplikacjach mobilnych, porównujemy ceny na stronach internetowych, a na koniec odbieramy zamówienie w sklepie stacjonarnym lub w paczkomacie. To podejście wymusza na firmach ogromne zmiany — nie tylko w obszarze marketingu i sprzedaży, ale przede wszystkim w logistyce. Klient oczekuje natychmiastowej dostępności produktów i błyskawicznej dostawy. Omnichannel w logistyce to odpowiedź na nowe nawyki zakupowe. W dalszej części artykułu omówię ten temat.

19 maja 2025
Cushman & Wakefield wspiera rozwój logistyczny w Prologis Park Łódź II

Dostawca rozwiązań z zakresu zarządzania łańcuchem dostaw, przedłużył umowę najmu na blisko 30 000 mkw. w Prologis Park Łódź II. Za przygotowanie analizy optymalnych lokalizacji, opracowanie długofalowej strategii wynajmu i negocjacje była odpowiedzialna międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield.

20 lutego 2025
Cushman & Wakefield