Serioplast wprowadza się do Hillwood Kutno

09 marca 2021

Serioplast wprowadza się do Hillwood Kutno

Spis treści

Serioplast, producent opakowań, wynajął ponad 4 000 mkw. powierzchni w Hillwood Kutno. Najemca wprowadzi się do parku jeszcze w marcu 2021 roku.

W Hillwood Kutno powierzchnię wynajął Serioplast, globalny producent sztywnych opakowań z tworzyw sztucznych. Zajmie 4 086 mkw. powierzchni magazynowej i biurowej. Przestrzeń ta zostanie wykorzystania pod operacje logistyczne i magazynowanie. Firma wprowadzi się do parku jeszcze w tym miesiącu. 

Doskonałe położenie oraz infrastruktura komunikacyjna Kutna sprawiają, że jest ono bardzo dobrym wyborem dla najemców z wielu branż, m.in. dla firm produkcyjnych, logistycznych, handlowych oraz z sektora e-commerce. Niewątpliwą zaletą Kutna, obok lokalizacji, jest również bardzo dobry dostęp do wykwalifikowanych pracowników – mówi Wojciech Dachniewski, Business Development Director w Hillwood Polska.

Magazyny w Polsce Centralnej

Hillwood Kutno to inwestycja licząca ponad 30 000 mkw. powierzchni magazynowej. Park położony jest w sąsiedztwie zjazdu "Kutno" z autostrady A1. Centrum logistyczne od skrzyżowania autostrad A1 i A2 dzieli 10 minut jazdy samochodem.

Mapa lokalizacji

Czy ten artykuł był pomocny?

Bądź na bieżąco z informacjami z regionów, raportami oraz analizami

Zapisz się do naszego newslettera!

Artykuły z regionu

WKK Polska z nową siedzibą w MLP Business Park Łódź – Cushman & Wakefield doradcą najemcy

WKK Polska Sp. z o.o., międzynarodowy lider w branży systemów mocujących, zdecydowała się na relokację do nowoczesnego parku biznesowego MLP Business Park Łódź, wynajmując łącznie ponad 1 700 mkw. powierzchni magazynowo-biurowej. W procesie najmu najemcę reprezentowała firma doradcza Cushman & Wakefield.

17 lipca 2025
Strategia omnichannel a logistyka

Kiedyś zakupy były proste – można było wybrać się do sklepu i kupić to, czego się potrzebowało. Dziś, jako konsumenci kupujemy zupełnie inaczej niż jeszcze kilka lat temu. Zamiast jednego, dominującego kanału sprzedaży, korzystamy z wielu możliwości: przeglądamy produkty w aplikacjach mobilnych, porównujemy ceny na stronach internetowych, a na koniec odbieramy zamówienie w sklepie stacjonarnym lub w paczkomacie. To podejście wymusza na firmach ogromne zmiany — nie tylko w obszarze marketingu i sprzedaży, ale przede wszystkim w logistyce. Klient oczekuje natychmiastowej dostępności produktów i błyskawicznej dostawy. Omnichannel w logistyce to odpowiedź na nowe nawyki zakupowe. W dalszej części artykułu omówię ten temat.

19 maja 2025
Cushman & Wakefield wspiera rozwój logistyczny w Prologis Park Łódź II

Dostawca rozwiązań z zakresu zarządzania łańcuchem dostaw, przedłużył umowę najmu na blisko 30 000 mkw. w Prologis Park Łódź II. Za przygotowanie analizy optymalnych lokalizacji, opracowanie długofalowej strategii wynajmu i negocjacje była odpowiedzialna międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield.

20 lutego 2025
Cushman & Wakefield