Castorama kontynuuje najem w Prologis Park Stryków II

16 listopada 2020

Castorama kontynuuje najem w Prologis Park Stryków II

Spis treści

Castorama przedłużyła umowę najmu w Prologis Park Stryków II. Najemca zajmuje 50 000 mkw. powierzchni magazynowej.

Castorama, sieć sklepów budowlanych, przedłużyła umowę najmu jednego ze swoich głównych magazynów w ramach Prologis Park Stryków II. Najemca zajmuje cały obiekt o powierzchni prawie 50 000 mkw. Na decyzję firmy duży wpływ miała lokalizacja centrum logistycznego przy skrzyżowaniu dwóch kluczowych autostrad - A1 i A2. Stąd przedsiębiorstwo obsługuje sklepy w całej Polsce.

Zawsze uważnie wysłuchujemy naszych klientów i staramy się im jak najlepiej doradzić. To ogromna satysfakcja gdy widzimy, że nasze codzienne wsparcie - czasem wykraczające daleko poza ściany magazynu – zostaje docenione przez klienta – zaznacza Kamila Pruk Capital Deployment & Leasing, Senior Manager.

Magazyny w Polsce Centralnej

Prologis Park Stryków II to inwestycja składająca się z jednej nowoczesnej hali magazynowej dedykowanej Castoramie. Magazyn położony jest w logistycznym centrum Polski - w Strykowie. Jest to miejsce z doskonałymi warunkami do obsługi logistycznej całego kraju. Z kolei bliskość Łodzi zapewnia łatwość w pozyskaniu wykwalifikowanej kadry pracowniczej. 

Czy ten artykuł był pomocny?

Bądź na bieżąco z informacjami z regionów, raportami oraz analizami

Zapisz się do naszego newslettera!

Artykuły z regionu

WKK Polska z nową siedzibą w MLP Business Park Łódź – Cushman & Wakefield doradcą najemcy

WKK Polska Sp. z o.o., międzynarodowy lider w branży systemów mocujących, zdecydowała się na relokację do nowoczesnego parku biznesowego MLP Business Park Łódź, wynajmując łącznie ponad 1 700 mkw. powierzchni magazynowo-biurowej. W procesie najmu najemcę reprezentowała firma doradcza Cushman & Wakefield.

17 lipca 2025
Strategia omnichannel a logistyka

Kiedyś zakupy były proste – można było wybrać się do sklepu i kupić to, czego się potrzebowało. Dziś, jako konsumenci kupujemy zupełnie inaczej niż jeszcze kilka lat temu. Zamiast jednego, dominującego kanału sprzedaży, korzystamy z wielu możliwości: przeglądamy produkty w aplikacjach mobilnych, porównujemy ceny na stronach internetowych, a na koniec odbieramy zamówienie w sklepie stacjonarnym lub w paczkomacie. To podejście wymusza na firmach ogromne zmiany — nie tylko w obszarze marketingu i sprzedaży, ale przede wszystkim w logistyce. Klient oczekuje natychmiastowej dostępności produktów i błyskawicznej dostawy. Omnichannel w logistyce to odpowiedź na nowe nawyki zakupowe. W dalszej części artykułu omówię ten temat.

19 maja 2025
Cushman & Wakefield wspiera rozwój logistyczny w Prologis Park Łódź II

Dostawca rozwiązań z zakresu zarządzania łańcuchem dostaw, przedłużył umowę najmu na blisko 30 000 mkw. w Prologis Park Łódź II. Za przygotowanie analizy optymalnych lokalizacji, opracowanie długofalowej strategii wynajmu i negocjacje była odpowiedzialna międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield.

20 lutego 2025
Cushman & Wakefield