LPP zostaje u SEGRO w Strykowie

17 sierpnia 2020

LPP zostaje u SEGRO w Strykowie

Spis treści

LPP przedłużyło swoją umowę najmu w SEGRO Logistics Park Stryków. Firma zajmuje 46 600 mkw. powierzchni magazynowej.

LPP, właściciel marki Reserved, Mohito, Cropp Hous i Sinsay, zdecydował się pozostać w Strykowie. Niecałe dwa lata temu spółka rozszerzyła się w ramach SEGRO Logistics Park Stryków o dodatkowe 16 000 mkw. Obecnie firma zajmuje 46 600 mkw. magazynu, z którego obsługuje sprzedaż internetową do 24 krajów. 

Długoletnia współpraca z SEGRO, wysoka jakość dostarczanych powierzchni, szybkość i terminowość sprawiły, że nie mieliśmy wątpliwości co do przedłużenia kontraktu. SEGRO Logistics Park Stryków to lokalizacja optymalna dla prowadzenia naszej działalności w Polsce i całej Europie – mówi Sylwester Dmytriwski, E-commerce Fulfillment General Manager LPP.

Magazyny w Polsce Centralnej

SEGRO Logistics Park Stryków to nowoczesny park logistyczny, który docelowo oferować będzie prawie 400 000 mkw. powierzchni magazynowej i logistycznej. Inwestycja położona jest w pobliżu skrzyżowania autostrad A1 i A2, co sprawia że miejsce to idealnie nadaje się na dystrybucję krajową.

Czy ten artykuł był pomocny?

Bądź na bieżąco z informacjami z regionów, raportami oraz analizami

Zapisz się do naszego newslettera!

Artykuły z regionu

WKK Polska z nową siedzibą w MLP Business Park Łódź – Cushman & Wakefield doradcą najemcy

WKK Polska Sp. z o.o., międzynarodowy lider w branży systemów mocujących, zdecydowała się na relokację do nowoczesnego parku biznesowego MLP Business Park Łódź, wynajmując łącznie ponad 1 700 mkw. powierzchni magazynowo-biurowej. W procesie najmu najemcę reprezentowała firma doradcza Cushman & Wakefield.

17 lipca 2025
Strategia omnichannel a logistyka

Kiedyś zakupy były proste – można było wybrać się do sklepu i kupić to, czego się potrzebowało. Dziś, jako konsumenci kupujemy zupełnie inaczej niż jeszcze kilka lat temu. Zamiast jednego, dominującego kanału sprzedaży, korzystamy z wielu możliwości: przeglądamy produkty w aplikacjach mobilnych, porównujemy ceny na stronach internetowych, a na koniec odbieramy zamówienie w sklepie stacjonarnym lub w paczkomacie. To podejście wymusza na firmach ogromne zmiany — nie tylko w obszarze marketingu i sprzedaży, ale przede wszystkim w logistyce. Klient oczekuje natychmiastowej dostępności produktów i błyskawicznej dostawy. Omnichannel w logistyce to odpowiedź na nowe nawyki zakupowe. W dalszej części artykułu omówię ten temat.

19 maja 2025
Cushman & Wakefield wspiera rozwój logistyczny w Prologis Park Łódź II

Dostawca rozwiązań z zakresu zarządzania łańcuchem dostaw, przedłużył umowę najmu na blisko 30 000 mkw. w Prologis Park Łódź II. Za przygotowanie analizy optymalnych lokalizacji, opracowanie długofalowej strategii wynajmu i negocjacje była odpowiedzialna międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield.

20 lutego 2025
Cushman & Wakefield