Magazyn Tatuum w Central European Logistics Hub

16 czerwca 2020

Magazyn Tatuum w Central European Logistics Hub

Spis treści

Właściciel marki Tatuum, KAN sp. z o.o., wprowadzi się do parku Panattoni w Łodzi. Od sierpnia 2020 r. zajmie ponad 10 000 mkw.

W parku Panattoni powierzchnię wynajął właściciel marki odzieżowej Tatuum - polska firma KAN Sp. z o.o. Najemca wprowadzi do Central European Logistics Hub w sierpniu tego roku i zajmie 10 150 mkw., z czego 450 mkw. to przestrzeń biurowa. Z tego miejsca przedsiębiorstwo obsługiwać będzie sklepy w Europie, a także realizować będzie zamówienia przez internet.

Sprawność logistyczna i efektywność dostaw są w branży mody kluczowym obszarem, niezbędnym dla realizacji naszej wizji rozwoju sieci zagranicznej oraz ecommerce – ale przede wszystkim spełnienia wymagań naszych klientów – mówi Tomasz Pawluk, Prezes Tatuum.

Magazyny w Polsce Centralnej

Central European Logistics Hub to największy park logistyczny w Europie, którego docelowa powierzchnia wyniesie ponad 600 000 mkw. Położony jest w łódzkiej dzielnicy Widzew, tuż przy węźle autostrady A1. W odległości 30 km od inwestycji znajduje się skrzyżowanie autostrady A1 i A2, co sprawie, że jest to idealna lokalizacja do dystrybucji towarów.

Czy ten artykuł był pomocny?

Bądź na bieżąco z informacjami z regionów, raportami oraz analizami

Zapisz się do naszego newslettera!

Artykuły z regionu

WKK Polska z nową siedzibą w MLP Business Park Łódź – Cushman & Wakefield doradcą najemcy

WKK Polska Sp. z o.o., międzynarodowy lider w branży systemów mocujących, zdecydowała się na relokację do nowoczesnego parku biznesowego MLP Business Park Łódź, wynajmując łącznie ponad 1 700 mkw. powierzchni magazynowo-biurowej. W procesie najmu najemcę reprezentowała firma doradcza Cushman & Wakefield.

17 lipca 2025
Strategia omnichannel a logistyka

Kiedyś zakupy były proste – można było wybrać się do sklepu i kupić to, czego się potrzebowało. Dziś, jako konsumenci kupujemy zupełnie inaczej niż jeszcze kilka lat temu. Zamiast jednego, dominującego kanału sprzedaży, korzystamy z wielu możliwości: przeglądamy produkty w aplikacjach mobilnych, porównujemy ceny na stronach internetowych, a na koniec odbieramy zamówienie w sklepie stacjonarnym lub w paczkomacie. To podejście wymusza na firmach ogromne zmiany — nie tylko w obszarze marketingu i sprzedaży, ale przede wszystkim w logistyce. Klient oczekuje natychmiastowej dostępności produktów i błyskawicznej dostawy. Omnichannel w logistyce to odpowiedź na nowe nawyki zakupowe. W dalszej części artykułu omówię ten temat.

19 maja 2025
Cushman & Wakefield wspiera rozwój logistyczny w Prologis Park Łódź II

Dostawca rozwiązań z zakresu zarządzania łańcuchem dostaw, przedłużył umowę najmu na blisko 30 000 mkw. w Prologis Park Łódź II. Za przygotowanie analizy optymalnych lokalizacji, opracowanie długofalowej strategii wynajmu i negocjacje była odpowiedzialna międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield.

20 lutego 2025
Cushman & Wakefield