DSV Road z powierzchnią w City Logistics Łódź II

27 kwietnia 2020

DSV Road z powierzchnią w City Logistics Łódź II

Spis treści

Ponad 7300 mkw. wynajął DSV Road w Polsce Centralnej. Jako nową lokalizację postawiono na City Logistics Łódź II.

Panattoni podpisał umowę najmu z operatorem logistycznym w Polsce Centralnej. DSV Road zajmie 7 300 mkw. w ramach City Logistics Łódź II, z czego 6 200 mkw. to powierzchnia magazynowa, a ok. 1 100 mkw. biurowa. Budynek zaprojektowany został według kryteriów certyfikacji BREEAM. Oddany zostanie w czerwcu 2020 roku. 

Przygotowanie specjalistycznej powierzchni w krótkim czasie umożliwia nam doskonała znajomość działalności i specyfiki środowiska biznesowego naszego klienta. Przygotowaliśmy dla niego już kilkanaście projektów, dostarczając łącznie ok 150 000 mkw. powierzchni w Polsce oraz 23 000 mkw. w czeskim Panattoni Park Prague-Airport II - komentuje Katarzyna Kujawiak, Development Director z Panattoni.

Magazyny w Polsce Centralnej

City Logistics Łódź II to centrum logistyczne, którego powierzchnia docelowo wyniesie ok. 38 000 mkw. Inwestycja położona jest w łódzkiej dzielnicy Widzew, około 12,5 km od centrum miasta. Park zlokalizowany jest 5 km od węzła autostrady A1, która 20 km dalej łączy się z autostradą A2.

Czy ten artykuł był pomocny?

Bądź na bieżąco z informacjami z regionów, raportami oraz analizami

Zapisz się do naszego newslettera!

Artykuły z regionu

WKK Polska z nową siedzibą w MLP Business Park Łódź – Cushman & Wakefield doradcą najemcy

WKK Polska Sp. z o.o., międzynarodowy lider w branży systemów mocujących, zdecydowała się na relokację do nowoczesnego parku biznesowego MLP Business Park Łódź, wynajmując łącznie ponad 1 700 mkw. powierzchni magazynowo-biurowej. W procesie najmu najemcę reprezentowała firma doradcza Cushman & Wakefield.

17 lipca 2025
Strategia omnichannel a logistyka

Kiedyś zakupy były proste – można było wybrać się do sklepu i kupić to, czego się potrzebowało. Dziś, jako konsumenci kupujemy zupełnie inaczej niż jeszcze kilka lat temu. Zamiast jednego, dominującego kanału sprzedaży, korzystamy z wielu możliwości: przeglądamy produkty w aplikacjach mobilnych, porównujemy ceny na stronach internetowych, a na koniec odbieramy zamówienie w sklepie stacjonarnym lub w paczkomacie. To podejście wymusza na firmach ogromne zmiany — nie tylko w obszarze marketingu i sprzedaży, ale przede wszystkim w logistyce. Klient oczekuje natychmiastowej dostępności produktów i błyskawicznej dostawy. Omnichannel w logistyce to odpowiedź na nowe nawyki zakupowe. W dalszej części artykułu omówię ten temat.

19 maja 2025
Cushman & Wakefield wspiera rozwój logistyczny w Prologis Park Łódź II

Dostawca rozwiązań z zakresu zarządzania łańcuchem dostaw, przedłużył umowę najmu na blisko 30 000 mkw. w Prologis Park Łódź II. Za przygotowanie analizy optymalnych lokalizacji, opracowanie długofalowej strategii wynajmu i negocjacje była odpowiedzialna międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield.

20 lutego 2025
Cushman & Wakefield