Inwestorzy stawiają na Kutno. W mieście powstanie sześć nowych hal magazynowych

04 października 2018

Inwestorzy stawiają na Kutno. W mieście powstanie sześć nowych hal magazynowych

Spis treści

Trzech inwestorów wybrało okolice Kutna jako miejsce, w którym powstaną ich inwestycje magazynowe. Jak zauważa portal KCI Kutno, miasto stanie się "magazynowym zagłębiem".

Największym projektem jest Panattoni Park Kutno - kompleks o powierzchni 200 tys. mkw. powstanie na granicy Kutna. Będzie składał się z trzech budynków i wyrośnie pomiędzy drogą krajową nr 92 a ulicą Poprzeczną i Stalową.

Kolejnych realizacji podejmie się Ericius. Dwie hale w formule BTS, o łącznej powierzchni 110 tys. mkw., powstaną przy granicach Kutna. Ich budowa potrwa 7 miesięcy i zakończy się w listopadzie 2019 roku.

"Polska Centralna to znakomita lokalizacja dla centrów dystrybucyjnych, o czym świadczą rekordowe wyniki po stronie popytu i niespotykana na żadnym innym rynku regionalnym skala nowych inwestycji deweloperskich. Dynamiczny rozwój rynku jest konsekwencją odpowiedniej infrastruktury komunikacyjnej i centralnego położenia, które zapewniają możliwość sprawnej dystrybucji na terenie całego kraju" - komentuje Paulina Kozłowska, Junior Negotiator w Industrial & Logistics Agency, Cushman & Wakefield.

Czy ten artykuł był pomocny?

Bądź na bieżąco z informacjami z regionów, raportami oraz analizami

Zapisz się do naszego newslettera!

Artykuły z regionu

WKK Polska z nową siedzibą w MLP Business Park Łódź – Cushman & Wakefield doradcą najemcy

WKK Polska Sp. z o.o., międzynarodowy lider w branży systemów mocujących, zdecydowała się na relokację do nowoczesnego parku biznesowego MLP Business Park Łódź, wynajmując łącznie ponad 1 700 mkw. powierzchni magazynowo-biurowej. W procesie najmu najemcę reprezentowała firma doradcza Cushman & Wakefield.

17 lipca 2025
Strategia omnichannel a logistyka

Kiedyś zakupy były proste – można było wybrać się do sklepu i kupić to, czego się potrzebowało. Dziś, jako konsumenci kupujemy zupełnie inaczej niż jeszcze kilka lat temu. Zamiast jednego, dominującego kanału sprzedaży, korzystamy z wielu możliwości: przeglądamy produkty w aplikacjach mobilnych, porównujemy ceny na stronach internetowych, a na koniec odbieramy zamówienie w sklepie stacjonarnym lub w paczkomacie. To podejście wymusza na firmach ogromne zmiany — nie tylko w obszarze marketingu i sprzedaży, ale przede wszystkim w logistyce. Klient oczekuje natychmiastowej dostępności produktów i błyskawicznej dostawy. Omnichannel w logistyce to odpowiedź na nowe nawyki zakupowe. W dalszej części artykułu omówię ten temat.

19 maja 2025
Cushman & Wakefield wspiera rozwój logistyczny w Prologis Park Łódź II

Dostawca rozwiązań z zakresu zarządzania łańcuchem dostaw, przedłużył umowę najmu na blisko 30 000 mkw. w Prologis Park Łódź II. Za przygotowanie analizy optymalnych lokalizacji, opracowanie długofalowej strategii wynajmu i negocjacje była odpowiedzialna międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield.

20 lutego 2025
Cushman & Wakefield