Największy zakład produkcyjny od Panattoni. Pod Łodzią powstanie fabryka zmywarek Bosh

16 października 2018

Największy zakład produkcyjny od Panattoni. Pod Łodzią powstanie fabryka zmywarek Bosh

Spis treści

Panattoni Europe wmurował w Łodzi kamień węgielny pod budowę liczącej blisko 58 500 mkw. fabryki zmywarek dla BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego. Zakład produkcyjny powstanie w sąsiedztwie Central European Logistics Hub i będzie największą realizacją dewelopera o charakterze produkcyjnym.

Powstająca fabryka zmywarek składać będzie się z hali produkcyjnej o metrażu 47 400 mkw. oraz powierzchni biurowo-socjalnej, liczącej 9 500 mkw.

Inwestycja zostanie zrealizowana w formule BTO (build-to-own) i dostosowana będzie do wymagań oraz potrzeb Przemysłu 4.0, tj. integracji zasobów ludzkich i sterowanych cyfrowo maszyn z Internetem i technologiami informacyjnymi. Wyposażona zostanie również w BMS, czyli inteligentny system zarządzania budynkiem, oraz rozwiązania obniżające zużycie zarówno energii, jak i innych zasobów.

Inwestycja powstanie w okolicy autostrady A1, przy ul Jędrzejowskiej. Zakończenie prac budowlanych planowane jest na początek 2019 r. Rok później, w połowie 2020 r., fabrykę opuszczą pierwsze urządzenia.

 

Czy ten artykuł był pomocny?

Bądź na bieżąco z informacjami z regionów, raportami oraz analizami

Zapisz się do naszego newslettera!

Artykuły z regionu

WKK Polska z nową siedzibą w MLP Business Park Łódź – Cushman & Wakefield doradcą najemcy

WKK Polska Sp. z o.o., międzynarodowy lider w branży systemów mocujących, zdecydowała się na relokację do nowoczesnego parku biznesowego MLP Business Park Łódź, wynajmując łącznie ponad 1 700 mkw. powierzchni magazynowo-biurowej. W procesie najmu najemcę reprezentowała firma doradcza Cushman & Wakefield.

17 lipca 2025
Strategia omnichannel a logistyka

Kiedyś zakupy były proste – można było wybrać się do sklepu i kupić to, czego się potrzebowało. Dziś, jako konsumenci kupujemy zupełnie inaczej niż jeszcze kilka lat temu. Zamiast jednego, dominującego kanału sprzedaży, korzystamy z wielu możliwości: przeglądamy produkty w aplikacjach mobilnych, porównujemy ceny na stronach internetowych, a na koniec odbieramy zamówienie w sklepie stacjonarnym lub w paczkomacie. To podejście wymusza na firmach ogromne zmiany — nie tylko w obszarze marketingu i sprzedaży, ale przede wszystkim w logistyce. Klient oczekuje natychmiastowej dostępności produktów i błyskawicznej dostawy. Omnichannel w logistyce to odpowiedź na nowe nawyki zakupowe. W dalszej części artykułu omówię ten temat.

19 maja 2025
Cushman & Wakefield wspiera rozwój logistyczny w Prologis Park Łódź II

Dostawca rozwiązań z zakresu zarządzania łańcuchem dostaw, przedłużył umowę najmu na blisko 30 000 mkw. w Prologis Park Łódź II. Za przygotowanie analizy optymalnych lokalizacji, opracowanie długofalowej strategii wynajmu i negocjacje była odpowiedzialna międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield.

20 lutego 2025
Cushman & Wakefield