Nowa inwestycja Panattoni z finansowaniem od PKO BP

18 czerwca 2024

Nowa inwestycja Panattoni z finansowaniem od PKO BP

Spis treści

Panattoni uzyskało finansowanie w wysokości 23,3 mln euro od PKO Banku Polskiego na realizację Panattoni Park Zgierz. Nowa inwestycja w Polsce Centralnej docelowo obejmie blisko 160 000 mkw powierzchni.

– Na rynku łódzkim – w logistycznym sercu Polski – dostarczyliśmy już ponad 2,2 mln m kw. powierzchni przemysłowych i jest to jeden z największych wolumenów w kraju. Zapotrzebowanie na nowoczesne powierzchnie klasy A jest w regionie wciąż bardzo duże, dlatego dziękujemy PKO Bankowi Polskiemu za wsparcie kolejnej naszej realizacji. Panattoni Park Zgierz ze względu na doskonałą lokalizację w pobliżu głównych szlaków komunikacyjnych ma ogromny potencjał dla logistyki i dystrybucji zarówno w skali krajowej, jak i międzynarodowej. Projekt osiągnie docelowo blisko 160 000 m kw. powierzchni, która pozwoli na prowadzenie zróżnicowanych procesów: od magazynowania, przez operacje logistyczne, po produkcję – mówi Karina Trojańska, Chief Financing & Operating Officer w Panattoni.

Panattoni Park Zgierz to centrum logistyczne klasy A, położone w centralnej części kraju, w pobliżu kluczowych arterii komunikacyjnych. Inwestycja realizowana jest etapami. Pierwszy etap, obejmujący 52 900 m², został ukończony i jest już użytkowany przez trzech najemców. 

Czy ten artykuł był pomocny?

Bądź na bieżąco z informacjami z regionów, raportami oraz analizami

Zapisz się do naszego newslettera!

Artykuły z regionu

WKK Polska z nową siedzibą w MLP Business Park Łódź – Cushman & Wakefield doradcą najemcy

WKK Polska Sp. z o.o., międzynarodowy lider w branży systemów mocujących, zdecydowała się na relokację do nowoczesnego parku biznesowego MLP Business Park Łódź, wynajmując łącznie ponad 1 700 mkw. powierzchni magazynowo-biurowej. W procesie najmu najemcę reprezentowała firma doradcza Cushman & Wakefield.

17 lipca 2025
Strategia omnichannel a logistyka

Kiedyś zakupy były proste – można było wybrać się do sklepu i kupić to, czego się potrzebowało. Dziś, jako konsumenci kupujemy zupełnie inaczej niż jeszcze kilka lat temu. Zamiast jednego, dominującego kanału sprzedaży, korzystamy z wielu możliwości: przeglądamy produkty w aplikacjach mobilnych, porównujemy ceny na stronach internetowych, a na koniec odbieramy zamówienie w sklepie stacjonarnym lub w paczkomacie. To podejście wymusza na firmach ogromne zmiany — nie tylko w obszarze marketingu i sprzedaży, ale przede wszystkim w logistyce. Klient oczekuje natychmiastowej dostępności produktów i błyskawicznej dostawy. Omnichannel w logistyce to odpowiedź na nowe nawyki zakupowe. W dalszej części artykułu omówię ten temat.

19 maja 2025
Cushman & Wakefield wspiera rozwój logistyczny w Prologis Park Łódź II

Dostawca rozwiązań z zakresu zarządzania łańcuchem dostaw, przedłużył umowę najmu na blisko 30 000 mkw. w Prologis Park Łódź II. Za przygotowanie analizy optymalnych lokalizacji, opracowanie długofalowej strategii wynajmu i negocjacje była odpowiedzialna międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield.

20 lutego 2025
Cushman & Wakefield