LPP, największa firma odzieżowa w regionie CEE, wynajęła 64 000 mkw. w ramach trójmiejskiego parku Panattoni. Operacje na powierzchni rozpoczną się w kwietniu 2022 r.
LPP, właściciel marek Sinsay, Cropp, Reserved, House i Mohito, wynajął przestrzeń w ramach Panattoni Park Tricity South II. Zajmie 64 000 mkw. powierzchni logistycznej dedykowanej pod e-commerce w dwóch budynkach. Najemca rozpocznie operacje w kwietniu 2022 roku. Obiekty zostaną przygotowane pod realizację zamówień internetowych, a także obsługę zwrotów.
Bez wątpienia Grupa LPP w ostatnim okresie przedefiniowała strategie i zrestrukturyzowała linie biznesowe orientując swoje aktywności w kierunku sprzedaży e-commerce. Pierwsze trzy kwartały tego roku napawają optymizmem, a cel dwucyfrowego wzrostu przychodów YoY ze sprzedaży kanału online wydaje się realny. W celu zabezpieczenia zdolności operacyjnych, równocześnie rozwijając sprzedaż omnichannel, Grupa LPP zdecydowała o dedykowanej inwestycji pod obsługę i realizację zamówień online, a także obsługę zwrotów. Nowo powstające centrum dystrybucyjne będzie również obsługiwało kluczowe dla Grupy rynki zagraniczne, które stanowią już ponad 60% przychodów LPP - komentuje Michał Brzeziński, Associate, e-Commerce w Cushman & Wakefield.
LPP po raz kolejny współpracuje z Panattoni w Trójmieście. W 2018 roku firma wynajęła 30 000 mkw. w Panattoni Park Gdańsk III. Obecnie, nowa powierzchnia spółki jest odpowiedzią na wysoką dynamikę sprzedaży internetowej.
Magazyny w Trójmieście
Panattoni Park Tricity South II składa się z dwóch obiektów magazynowych o łącznej powierzchni 75 600 mkw. Centrum logistyczne położone jest niedaleko Pruszcza Gdańskiego, w pobliżu autostrady A1 oraz tras ekspresowych S6 i S7. Dodatkowym atutem lokalizacji jest bliskość portu morskiego w Gdańsku oraz dostęp do infrastruktury kolejowej.