Focus Garden nowym partnerem 3LP

23 stycznia 2024

Focus Garden nowym partnerem 3LP

Spis treści

Firma 3LP SA, która specjalizuje się w zautomatyzowanym outsourcingu usług logistycznych dla podmiotów z sektora e-commerce, nawiązała współpracę z Focus Garden. Pełna obsługa fulfillment nowego partnera będzie realizowana w hali o powierzchni 17 tys. mkw., zlokalizowanej w Zgierzu.

Partnerstwo ku rozwojowi e-commerce

Focus Garden to dynamicznie rozwijająca się marka e-commerce, specjalizująca się w sprzedaży różnorodnego asortymentu mebli, elementów architektonicznych oraz akcesoriów ogrodowych. Poprzez nawiązanie współpracy z 3LP, firma zyska dostęp do zaawansowanych technologii magazynowych, które przyczynią się do optymalizacji procesów logistycznych i zwiększenia efektywności operacyjnej. 

Klient końcowy również odczuje korzyści wynikające z tej współpracy. Powiększenie przestrzeni magazynowej umożliwi rozbudowę asortymentu, a efektywne procesy skrócą czas oczekiwania na realizację zamówień. To oznacza, że klienci będą mogli szybciej finalizować swoje zakupy, a produkty będą bardziej dostępne, nawet w okresach zwiększonego popytu związanego z sezonowymi wzrostami sprzedaży czy promocjami. Wszystko to z pewnością przełoży się na pozytywne doświadczenia zakupowe konsumentów.

– Jesteśmy przekonani, że ta synergia sił pomiędzy 3LP SA a Focus Garden przyniesie wymierne korzyści obu stronom. Klienci e-sklepu mogą spodziewać się jeszcze lepszej dostępności produktów, krótszych czasów realizacji zamówień oraz wyższego poziomu obsługi logistycznej. Rocznie z Centrum Logistycznego 3LP SA wysyłamy ponad 4 mln paczek i palet. Taka skala operacji jest możliwa dzięki doświadczonemu i zaangażowanemu zespołowi specjalistów oraz wysokiej automatyzacji procesów logistycznych. Z dumą witamy Focus Garden w gronie swoich partnerów, gotowi do dostarczenia innowacyjnych rozwiązań magazynowych. To już kolejny podmiot z branży Dom i Ogród w naszym portfolio – mówi Maciej Posadzy, Prezes Zarządu 3LP SA.

Siła napędowa fulfillmentu

W ramach współpracy wdrożono kompleksową obsługę logistyczną e-commerce, czyli fulfillment. Składają się na nią pełna kontrola zwrotów i reklamacji, terminowe wysyłki, konfekcjonowanie wraz z usługami dodatkowymi oraz integracja z największymi firmami kurierskimi.

Przechowywanie produktów w magazynach sklepów internetowych jest kluczowym aspektem skutecznej działalności e-commerce, istotnym dla zadowolenia klientów i sukcesu biznesowego. Sklepy online często muszą obsługiwać duże ilości zamówień w krótkim czasie, co wymaga efektywnego zarządzania magazynem, obejmującego szybkie przyjmowanie, kompletowanie i wysyłanie zamówień. Dodatkowo, elastyczne podejście do zwrotów i reklamacji jest niezbędne. Skomplikowane procesy obsługi zwrotów powinny uwzględniać szybkie przywracanie produktów do dostępności. Dla sklepów internetowych kluczowe jest również zrozumienie unikalnych potrzeb e-commerce i dostosowanie się do dynamicznych warunków rynkowych.

– W ramach przyjętej strategii rozwoju Focus Garden, koncentrujemy nasze wysiłki, między innymi na poprawie doświadczeń klientów w procesie zakupowym. Ekspansja zagraniczna i dynamiczny rozwój sprzedaży, któremu towarzyszą rozszerzanie asortymentu produktów dostępnych dla klientów oraz poprawa szeroko rozumianych wskaźników w zakresie realizacji dostaw wymagają współpracy z najlepszymi partnerami na rynku. Jestem przekonany, że dzięki współpracy z tak doświadczonym dostawcą usług logistycznych jak 3LP, nie tylko osiągniemy oczekiwane wyniki operacyjne, ale także utrzymamy efektywność kosztową, która w przypadku biznesów e-commerce jest szczególnie istotna - dodaje Michał Bartkowiak, Prezes Zarządu Focus Garden.

 

Czy ten artykuł był pomocny?

Bądź na bieżąco z informacjami z regionów, raportami oraz analizami

Zapisz się do naszego newslettera!

Cushman & Wakefield