Nowa inwestycja Panattoni w Warszawie z finansowaniem od Santander Bank Polska
Panattoni uzyskało finansowanie w wysokości 17,25 mln euro od Santander Bank Polska na realizację projektu City Logistics Warsaw Airport IV.
12 marca 2019
Budowa City Parku ruszyła na początku marca. Będzie podzielona na dwa etapy. Spośród czterech hal obiektu dwie pierwsze z nich (H1 i H2) zostaną oddane do użytku w listopadzie br., jako zwieńczenie etapu I. Jest jednak możliwe, że harmonogram budowy zostanie skorygowany. Determinuje to komercjalizacja. Gdyby przebiegała w takim tempie, jak obecnie, inwestor bierze pod uwagę zrealizowanie trzech z czterech hal jednocześnie (H1, H2 i H3).
Nasi klienci często podnoszą kwestie oddziaływania akustycznego położonego obok City Parku Lotniska Chopina. Również i w tym aspekcie za naszym parkiem przemawia lokalizacja. Ideal Idea City Park nie leży w osi żadnego z dwóch pasów wspomnianego lotniska i mimo oddalenia od niego o zaledwie 1100 m latające nieopodal samoloty nie wpłyną na komfort pracy - komentuje Jędrzej Dużyński, prezes Ideal Idea Formad.
Dopełnieniem troski inwestora o komfort pracy, izolacyjność akustyczną i termiczną oraz obniżone koszty opłat serwisowych będą zastosowane w City Parku płyty warstwowe grubsze o ponad 30 mm od powszechnie stosowanych w tego typu obiektach. Bardzo ważnym ukłonem w stronę najemców będą także podłogi podnoszone w biurach – tak jak w klasycznych biurowcach klasy A. Brak takich podłóg zawsze stanowił bolączkę obiektów magazynowo-biurowych, w których prowadzenie różnych instalacji w podłodze jest utrudnione poprzez jej rozkuwanie.
Mimo bardzo dobrej izolacyjności akustycznej budynków, na życzenie klientów będą wykonywane ściany dźwiękoszczelne wewnątrz biur, z którym to wymogiem Ideal Idea Formad spotykała się już wcześniej w swoich inwestycjach. Tego typu rozwiązania pomagają wytłumić np. salki konferencyjne, kuchnie czy gabinety, w których istotą prowadzenia biznesu jest prywatność, ale też komfort pracy w sąsiadujących pomieszczeniach.
Zwieńczeniem starań proekologicznych i prospołecznych inwestora będzie co najmniej jedna stacja ładowania samochodów elektrycznych, a także troska o pracowników nie zmotoryzowanych. Dla tych ostatnich stałą komunikację z City Parkiem będą zapewniały dwa 20-osobowe, wysokiej klasy busy kursujące wahadłowo. Jeden z nich obsłuży połączenie ze stacją WKD Opacz, drugi z pętlą tramwajową w Alei Krakowskiej. Kursy będą się odbywały co ok. 15 minut w godzinach szczytu. Dodatkowo City Park będzie wyposażony w parking rowerowy dla tych pracowników, którzy będą dojeżdżać z okolicznych dzielnic Warszawy.
Panattoni uzyskało finansowanie w wysokości 17,25 mln euro od Santander Bank Polska na realizację projektu City Logistics Warsaw Airport IV.
Tomasz Bulej awansował na pozycję Associate w zespole Powierzchni Przemysłowych i Logistycznych
Coci E-Motion - polski producent rowerów elektrycznych - w City Logistics Warsaw IV