Budowa City Parku ruszyła na początku marca. Będzie podzielona na dwa etapy. Spośród czterech hal obiektu dwie pierwsze z nich (H1 i H2) zostaną oddane do użytku w listopadzie br., jako zwieńczenie etapu I. Jest jednak możliwe, że harmonogram budowy zostanie skorygowany. Determinuje to komercjalizacja. Gdyby przebiegała w takim tempie, jak obecnie, inwestor bierze pod uwagę zrealizowanie trzech z czterech hal jednocześnie (H1, H2 i H3).
Nasi klienci często podnoszą kwestie oddziaływania akustycznego położonego obok City Parku Lotniska Chopina. Również i w tym aspekcie za naszym parkiem przemawia lokalizacja. Ideal Idea City Park nie leży w osi żadnego z dwóch pasów wspomnianego lotniska i mimo oddalenia od niego o zaledwie 1100 m latające nieopodal samoloty nie wpłyną na komfort pracy - komentuje Jędrzej Dużyński, prezes Ideal Idea Formad.
Dopełnieniem troski inwestora o komfort pracy, izolacyjność akustyczną i termiczną oraz obniżone koszty opłat serwisowych będą zastosowane w City Parku płyty warstwowe grubsze o ponad 30 mm od powszechnie stosowanych w tego typu obiektach. Bardzo ważnym ukłonem w stronę najemców będą także podłogi podnoszone w biurach – tak jak w klasycznych biurowcach klasy A. Brak takich podłóg zawsze stanowił bolączkę obiektów magazynowo-biurowych, w których prowadzenie różnych instalacji w podłodze jest utrudnione poprzez jej rozkuwanie.
Mimo bardzo dobrej izolacyjności akustycznej budynków, na życzenie klientów będą wykonywane ściany dźwiękoszczelne wewnątrz biur, z którym to wymogiem Ideal Idea Formad spotykała się już wcześniej w swoich inwestycjach. Tego typu rozwiązania pomagają wytłumić np. salki konferencyjne, kuchnie czy gabinety, w których istotą prowadzenia biznesu jest prywatność, ale też komfort pracy w sąsiadujących pomieszczeniach.
Zwieńczeniem starań proekologicznych i prospołecznych inwestora będzie co najmniej jedna stacja ładowania samochodów elektrycznych, a także troska o pracowników nie zmotoryzowanych. Dla tych ostatnich stałą komunikację z City Parkiem będą zapewniały dwa 20-osobowe, wysokiej klasy busy kursujące wahadłowo. Jeden z nich obsłuży połączenie ze stacją WKD Opacz, drugi z pętlą tramwajową w Alei Krakowskiej. Kursy będą się odbywały co ok. 15 minut w godzinach szczytu. Dodatkowo City Park będzie wyposażony w parking rowerowy dla tych pracowników, którzy będą dojeżdżać z okolicznych dzielnic Warszawy.