Natalia Gawryołek
Natalia Gawryołek

Junior Marketing Specialist

Porozmawiajmy

Natalia Gawryołek

Junior Marketing Specialist 


Natalia jest Młodszą Specjalistką ds. Marketingu w dziale Powierzchni Przemysłowych i Logistycznych Cushman & Wakefield.

Wspara zespół w realizacji działań marketingowych, w tym przygotowywaniu materiałów promocyjnych, treści do mediów społecznościowych i stronę. Wspiera również organizację wydarzeń oraz koordynację bieżącej komunikacji marketingowej z partnerami i klientami.

Ukończyła studia licencjackie na kierunku „Socjologia Stosowana i Antropologia Społeczna” na Uniwersytecie Warszawskim.

Po godzinach

Pochłania podcasty o tematyce true crime

Wycieczki na strzelnicę, by postrzelać z broni krótkiej

Książka? Zawsze pod ręką, szczególnie coś z kategorii non-fiction

Uwielbia tańczyć, najchętniej do latynoskich rytmów

Artykuły, których autorem jest Natalia Gawryołek

Natalia Gawryołek
7R zakończyło pierwszą fazę emisji zielonych obligacji

Deweloper 7R pomyślnie zakończył pierwszą fazę emisji zielonych obligacji, będącą częścią programu o wartości 100 mln euro. Początkowo planowano pozyskać 100 mln zł, jednak duże zainteresowanie inwestorów pozwoliło zwiększyć tę kwotę do 150 mln zł.

04 lutego 2025
Natalia Gawryołek
Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje logistykę: Nowa era w łańcuchach dostaw

Branża logistyczna wkracza w nową erę dzięki sztucznej inteligencji (AI). Firmy produkcyjne i operatorzy logistyczni coraz śmielej inwestują w zaawansowane algorytmy oraz uczenie maszynowe, aby sprostać rosnącym kosztom działalności i brakowi wykwalifikowanych pracowników. CargoON w swoim raporcie "Sztuczna inteligencja w łańcuchu dostaw" analizuje, jak AI rewolucjonizuje krajobraz branży, oferując strategiczne korzyści i niespotykaną dotąd wydajność.

18 lipca 2024
Natalia Gawryołek
Elektryczna rewolucja: do 2030 roku na europejskich drogach będzie jeździć 75 mln pojazdów elektrycznych

Eksperci przewidują, że do 2030 r. sprzedaż samochodów elektrycznych przekroczy sprzedaż wszystkich innych pojazdów, a po europejskich drogach będzie jeździć ponad 75 mln aut elektrycznych. Raport EY i Eurelectric „How do we solve the challenge of data interoperability in e-mobility?” wskazuje, że interoperacyjność i wymiana danych w ekosystemie pojazdów elektrycznych będą kluczowe dla nowych inwestycji w elektromobilność.

20 czerwca 2024
Cushman & Wakefield