Paczkomaty wizytówką e-commerce. Niemal dwie trzecie internautów wybiera ten typ przesyłki

26 lipca 2018

Paczkomaty wizytówką e-commerce. Niemal dwie trzecie internautów wybiera ten typ przesyłki

Spis treści

Paczkomaty pokonały Pocztę Polską w dostarczaniu przesyłek e-commerce. Aż 62 proc. internautów odebrało swoje paczki w urządzeniach InPost - dowiadujemy się z raportu Kantar TNS.

W ciągu ostatnich 3 miesięcy niemal dwie trzecie klientów e-sklepów i platform zakupowych wybrało odbiór przesyłki w paczkomacie.

Osoby, które wysyłały paczki, najwyżej oceniają możliwość wyboru paczkomatu w dogodnym miejscu oraz dostępność paczkomatów przez całą dobę - skomentował w rozmowie z Money.pl Rafał Brzoska, prezes InPost.

Jak zaznaczył wynik ten jest efektem inwestowania w innowacje - firma dysponuje dziś siecią ponad 3,5 tys. paczkomatów w całej Polsce, a do końca roku ich liczba ma wzrosnąć o kolejne tysiąc sztuk.

Czy ten artykuł był pomocny?

Bądź na bieżąco z informacjami z regionów, raportami oraz analizami

Zapisz się do naszego newslettera!

Cushman & Wakefield